کد خبر : 1009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

تندی و بداخلاقی اعضای شورای رشت باز هم جلسه را کنسل کرد!

تندی و بداخلاقی اعضای شورای رشت باز هم جلسه را کنسل کرد!

عباس صابر رئیس سابق شورای رشت نیز تذکر تندی به علوی داد که علت این تذکر سرکشی علوی به یادداشتی بود که در دستش قرار داشت.

به گزارش “در گیلان”، نشست عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت دارای حواشی متعددی بود به طوریکه این نشست با خروج شوقی، حاجی پور، باقری، کارگرنیا، کاظمی و جمالی از صحن شورا از حدنصاب افتاد و جلسه به پایان رسید.

امیرحسین علوی امندانی یکی از اعضای شورای رشت در این نشست بارها به دلیل اختلال کلامی در صحن شورا از رئیس شورا تذکر دریافت کرد.

عباس صابر رئیس سابق شورای رشت نیز تذکر تندی به علوی امندانی داد که علت این تذکر سرکشی علوی امندانی به یادداشتی بود که در دستش قرار داشت.

یک خودروی پژوی نقره ای شورای رشت نیز تمام دودی و آژیر دار شده بود که برخی از اعضای شورا خواستار توقیف این خودرو توسط رئیس شورا یا پلیس راهنمایی و رانندگی شدند.

علوی امندانی در پایان جلسه نیز نیکومنش نودهی را در سخنانی تلویحی به عدم ثبات رأی محکوم کرد که این عمل علوی امندانی با اعتراض برخی خبرنگاران حاضر در صحن و اعضای شورا مواجه شد.

علوی امندانی در لحضات پایانی جلسه نیز به خبرنگاران حاضر در صحن توهین کرد که با پاسخ قاطع یکی از خبرنگاران مواجه شد و در برابر تذکر قانونی اصحاب رسانه اقدام به توهین مجدد کرد که موضوع با متواری شدن علوی از صحن ختم به خیر شد.

حاج اسماعیل حاجی پور مرد طلایی امروز شورا بود که به عنوان آخرین نفر از جلسه شورا خارج و با خروج وی جلسه از حدنصاب افتاد تا بررسی عضویت اعضای شورای رشت در کمیسیونها به جلسه عادی روز یکشنبه هفته آینده موکول شود./صبح مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار