کد خبر : 570
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

جشن دهه کرامت در پره سر رضوانشهر برگزار شد

جشن دهه کرامت در پره سر رضوانشهر برگزار شد

بمناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور جمعی از خدام حرم مطهر آن حضرت جشن بزرگ دهه کرامت در مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم واقع در پره سر رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش در گیلان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی عضو شورای عالی فرهنگی آستان مقدس قم در اجتماع بزرگ جمعی از مردم تشیع و اهل تسنن و مسوولان شهرهای رضوانشهر و پره سر که به منظور میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم گرد آمده بودند گفت : امروز این مکان که مزین به نام کریمه اهل بیت (ع) است به مرکز وحدت و دلدادگی نسبت به اهل بیت (ع) تبدیل شده است.
عضو شورای عالی فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بیان کرد : این گردهمایی بزرگ که امروز شاهد آن هستیم به برکت وجود نازنین حضرت فاطمه معصومه (س)است که از افتخارات دین مبین اسلام هستند.
وی بیان کرد : وحدت و همدلی برای تقویت جبهه اسلام و توحید است که همه مسلمین را در یک صف واحد قرار داده است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با اشاره به فضای معنوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود : امروز از سراسر جهان اسلام جهت عرض ارادت به این بانوی گرامی به شهر قم می آیند و همه کسانی که به قم می آیند در پناه حضرت می باشند.
این عضو شورای عالی فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خطاب به دختران و بانوان حاضر در جلسه افزود : آنچه که حضرت فاطمه معصومه (س) را در بین اهل بیت (ع) و جامعه عزیز و ممتاز کرده تقوا و بخاطر رنجها و زحماتی است که در مسیر ولایت متحمل شده اند.
ایشان با بیان این مطلب که ملت ایران شیفته و عاشق اهل بیت (ع) گفت : به برکت وجود بی بی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و سایر امام زادگان در کشور ما مردم عشق و علاقه فراوانی به ولایت دارند.
عضو شورای عالی فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: امروز باید به هوشیاری و بصیرت رهبری شجاع کشورمان افتخار کنیم که در سخت ترین شرایط حاکم بر جهان کشور را بگونه ای هدایت کردند که قدرتهای بزرگ را به حیرت واداشت.
وی افزود : امروز دختران و زنان جامعه ما با رعایت حجاب اسلامی و موازین شرعی پیمانی مجدد با حضرت معصومه (س) و آرمانهای ولایت و رهبری می بندند.
در پایان پس از مولودی خوانی پرچم متبرک آستان مقدس قم نیز در بین مشتاقان و حاضران چرخانده شد در این مراسم به افرادی که دارای اسم فاطمه و معصومه بودند هدایایی از طرف آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه اهدا و از همه حاضران با ناهار پذیرایی بعمل آمد.
شهرستان رضوانشهر و پره سر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومترمربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صغیر دوشنبه , 9 شهریور 1394 - 17:23

? دل نوشته برادر حسین جانی در رابطه با کار فرهنگی ?
عرض سلام و ادب و احترام محضر دلسوختگان سید الشهدا علیه السلام.
اول ممنونم از لطف کریمانه اهل بیت علیهم السلام، بخاطر نوکری و ذاکری در شهر توریستی لاهیجان و کمال تشکر از بچه هیئتی های مخلص و انگشت شمار این شهر که از جان و دل چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ معنوی درگیر بساط نوکری اهل بیت هستند.
برای مطالعه کامل به وبلاگ صغیر در لینک زیر مراجعه فرمایید و نظر خود را بنویسید .
http://saghir-lahijan.blogfa.com/post/4

رفتن به نوار ابزار