کد خبر : 2856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

جعفرزاده با رانت دولت احمدی نژاد و بدون هیچ آزمون و مصاحبه ای دانشجوی دکترا شده است!

جعفرزاده با رانت دولت احمدی نژاد و بدون هیچ آزمون و مصاحبه ای دانشجوی دکترا شده است!

این استاد دانشگاه گیلان در نامه ای به قبولی و ادامه ی تحصیل این نماینده در مقطع دکترا بدون گذراندن امتحانات لازم و عدم شرکت در هیچ آزمون و مصاحبه ای ، از یک سو و از سوی دیگر انتقال غیرقاتونی او از دانشگاه گیلان به دانشگاه خواجه نصیر تهران اعتراض کرده است.

به گزارش یاران میرزا استاد راهنمای یک نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به قانون گریزی این نماینده در تحصیلات تکمیلی خود اعتراض کرد .

وی در نامه ای  به قبولی و ادامه ی تحصیل این نماینده در مقطع دکترا بدون گذراندن امتحانات لازم و عدم شرکت در هیچ آزمون و مصاحبه ای ، از یک سو و از سوی دیگر انتقال غیرقاتونی او از دانشگاه گیلان به دانشگاه خواجه نصیر تهران اعتراضکرده است.

دکتر رضا جمشیدی استاد راهنمای مهندس غلامعلی جعفرزاده ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این نامه به رییس دانشگاه گیلان به روند غیرقانونی  این انتقال  اعتراض نمود.

جمشیدی در این نامه ضمن اشاره به فشار به دانشکده و گروه عمران برای موافقت صوری با انتقال این نماینده به تهران برای ادامه تحصیل نوشت : انتقال دانشجو در مقطع دکترا برای هیچ دانشجویی امکان پذیر نبوده است و خلاف آیین نامه دکترا است .

این استاد دانشگاه در ادامه ی نامه خود با تاکید به این نکته که این نماینده با امتیازات دولت احمدی نژاد ، بدون شرکت در هیچ آزمون و مصاحبه ای در مقطع دکترا در حال تحصیل است ، درخواست کرد:به جهت حساسیت جامعه و عدم ایجاد نامیدی در نزد دانشجویان فرهیخته کشور جلوی هر گونه رانت و امتیاز ویژه را بگیریم .

دکتر جمشیدی در بخش دیگری از این نامه بر لزوم بیطرفی دانشگاه و رعایت عدالت تاکید کرد .

تلاشهای خبرنگار ما برای تماس با ریاست محترم دانشگاه برای کسب و درج پاسخ ایشان به این نکته  تا کنون بی نتیجه مانده است و این رسانه آماده انتشار توضیحات دانشگاه گیلان در زمینه این مساله می باشد .

تصویر  کامل نامه دکتر جمشیدی ، استاد دانشگاه گیلان نیز در ادامه منتشر خواهد شد :

index

 

/خبر آزاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار