کد خبر : 3722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

جلسه نمایندگان اصولگرای گیلان با محسن رضایی/ افتخاری و لاهوتی را اصولگرا می دانم

جلسه نمایندگان اصولگرای گیلان با محسن رضایی/ افتخاری و لاهوتی را اصولگرا می دانم

اکثر نمایندگان مانند محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه، نیک فرنماینده لاهیجان، عباسی نماینده رودسر، دلخوش نماینده صومعه سرا، داداشی نماینده آستارا و شکری نماینده تالش حضور داشتند.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفتگویی با اشاره به فضای انتخابات در گیلان، اظهار کرد: در گیلان جریان اصلاح طلبی به عنوان جریان ائتلاف بوجود آمد که خوشبختانه از ۱۰ نفری که به مجلس راه یافته اند بیشترین نفرات آنها اصول گرا هستند.

وی با بیان اینکه از بین اصلاح طلبان سه نماینده به خانه ملت راه یافته اند، گفت: از آن سه نفر هم دو منتخب فومن و لنگرود را اصول گرا می دانیم زیرا از خانواده شهدا هستند و هرگز از خطوط قرمز نظام و ولایت عبور نمی کنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان براینکه جلسه نمایندگان اصولگرا با حضور محسن رضایی برگزار شد، گفت: خوشبختانه اکثر نمایندگان مانند محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه، نیک فرنماینده لاهیجان، عباسی نماینده رودسر، دلخوش نماینده صومعه سرا، داداشی نماینده آستارا و شکری نماینده تالش حضور داشتند.

اشکوری افزود: نام نماینده آستانه اشرفیه در لیست اصلاح طلبان آورده شده در صورتی که ایشان قبل از روز انتخابات به صراحت بیانیه داده اند و از اصلاح طلبان تبری جسته اند نیز در این جلسه شرکت داشتند.

در مجلس خبرگان ۱۰۰ درصد موفق عمل کردیم

وی با بیان اینکه تمام نمایندگانی که به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند نیروهای ارزشی و ولایی هستند، گفت: در گیلان صد در صد در بحث نمایندگان مجلس خبرگان رهبری موفق بودیم.

اشکوری با تأکید بر اینکه ساختار خبرگان را بهتر از گذشته می بینم گرچه شخصیت های

بزرگ راه نیافتند، افزود: ولی افرادی از نیروهای ولایت مدار وارد شده اند و در انتخاب رئیس خبرگان خوب عمل خواهند کرد.

عضو شورای اصولگرایان گیلان با تاکید براینکه آقای هاشمی شانسی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری ندارد، افزود: شورای رهبری نقشه و زمینه توطئه است.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند، ادامه داد: در اسلام می بینیم در برهه ای از زمان با وجود حضور مبارک دو امام (ع) اما یکی از آنها حاکمیت داشته است.

اشکوری تصریح کرد: رهبر باید یک نفر باشد و ما خوشحالیم که مجلس خبرگان رهبری به حق عمل خواهند کرد./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار