کد خبر : 2384
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

جنایتکاران عالم و ضد انقلاب از سخنان آن نماینده خشنود شدند/ از حرفی که زده متنفریم

جنایتکاران عالم و ضد انقلاب از سخنان آن نماینده خشنود شدند/ از حرفی که زده متنفریم

پدر شهید مدافع حرم گیلان گفت: این آقا متاسفانه با صحبتهایش در نطق علنی مجلس که سراسر دنیا شنیدند، ضد انقلاب و همه جنایتکاران عالم را خشنود کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت درگیلان، در واکنش به سخنان نسنجیده ای که یکی از نمایندگان گیلان پیرامون وضعیت منطقه و سوریه در صحن علنی مجلس بیان نموده بود، اظهار کرد: آن حرفها فهم یک فرد سیاسی و 30 سال کار کرده ی مجلس و انقلاب اسلامی نیست، درست حرفی است که آمریکا، اسرائیل، انگلستان و همه جنایتکاران بین المللی می زنند.

پدر شهید مدافع حرم گیلانی خاطرنشان کرد: اگر این موارد قبل از جنگ سوریه و یا بعد از صلح مطرح میشد بد نبود ولی اکنون درحالی که عراق و سوریه از درون سنگرشان در حال جنگیدن هستند و با حجم گسترده ای از جنایتکاران جهانی روبرو هستند، این حرفها یعنی علاوه بر جنگ با داعشی ها، مردم این دو کشور باید با روسای جمهور قانونی خودشان هم بجنگند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: این نوع اندیشه ها به جامعه القا میکند که ایران بیجا کرده عده ای از جوانان را به سوریه فرستاده و آنانی هم که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شده اند خونشان هدر رفته و کارشان هیچ اثری نداشته است!

وی با اشاره به اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورهای دنیا می باشد، ابراز نمود: این آقا متاسفانه با صحبتهایش در نطق علنی مجلس که سراسر دنیا شنیدند، ضد انقلاب و همه جنایتکاران عالم را خشنود کرد.

پدر شهید مدافع حرم گیلانی با اشاره به وضعیت روحی رزمندگان سوریه، اذعان داشت: امیدواریم که رزمندگان تحت تاثیر حرفهای چنین افرادی که مطابق میل حزب و گروه خود سخن می گویند قرار نگیرند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه تصریح کرد: ما خانواده های شهدای مدافع حرم به شدت فرمایشات این نماینده مجلس را محکوم می کنیم و از حرفی که ایشان زده متنفریم. متاسفانه مشاهده می کنیم همانطور که شهدای ما مظلوم واقع شدند خانواده های آنان نیز امروزه در عرصه بین الملل مظلوم واقع می شوند.

وی با بیان اینکه بشار اسد رئیس جمهور منتخب و قانونی مردم سوریه می باشد، بیان نمود: حرف امروزی که این نماینده می زند 180 درجه مخالف با فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و همسو با ضد انقلاب می باشد.

پدر شهید مدافع حرم گیلانی با تاکید بر اینکه نمایندگان با این حرف ها در واقع خودشان را به انزوا می برند، اظهار داشت: این آقا قطعا نادانسته حرف نزده بلکه دانسته این سخنان را گفته است. ملت آگاه هستند و تشخیص خوب و بد را می دهند و رهبر معظم انقلاب هم خوب می دانند که دوست و دشمن کیست.

حجت الاسلام علیزاده به بی بصیرتی برخی از نمایندگان اشاره کرد و گفت: آب به آسیاب دشمن ریختن، از بین بردن وحدت، نشان دادن پایین بودن شعور سیاسی، حاکم شدن هوای نفس، تاثیرپذیری از حزب و گروه و… از مواردی است که مشمول آن آقا می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: سخنان این نماینده، غیر انقلابی و غیر سیاسی است و ما اصلا این را نمی پذیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صبا یکشنبه , 22 آذر 1394 - 23:04

مردم نباید این اظهارات سخیف نماینده مجلس رو بی جواب بزارند
تو اانتخابات جواب دندان شکن باید داد

املشی دوشنبه , 23 آذر 1394 - 22:06

چ جالب؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه ………. !!!.

عبدالله دوشنبه , 23 آذر 1394 - 11:55

سلام
احسنت بر تحلیل حاج آقای علیزاده

ناشناس سه شنبه , 24 آذر 1394 - 16:04

سلام دیگه مردم به او رای ندهند که حرف مفت بزنه مجانی حق مردم را می خورد هیچ فایده ای برای مردم رودسر ندارد

صبح جمعه , 27 آذر 1394 - 16:22

پدرم ما را ببخش, ما را با با بی بصیرتی هایمان رهایمان کن تا جهل ما را عذاب دهد .

رفتن به نوار ابزار