کد خبر : 2835
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394- 50: 22

حزب موتلفه اسلامی لیست جداگانه نمی دهد / ائتلاف بزرگ اصولگرایان گیلان تشکیل می گردد

حزب موتلفه اسلامی لیست جداگانه نمی دهد / ائتلاف بزرگ اصولگرایان گیلان تشکیل می گردد

این حزب حتماً با شرکت در یک ائتلاف بزرگ کاندیدای مشترکی را با سایر تشکل های اصولگرا و مجموعه نیروهای ارزشی به مردم فهیم رشت و سایر شهرستانهای استان گیلان معرفی خواهد کرد.

به گزارش درگیلان، حسن کربلایی در گفتگویی با بیان این مطلب اظهار داشت: تشکیلات حزب موتلفه اسلامی هم مانند سایر تشکل های اصولگرا و مجموعه های ارزشی در حال برگزاری جلسات مختلف با سایر جریانات اصولگرا است که پس از نتیجه گرفتن، لیست نهایی خود را به مردم فهیم گیلان اعلام می کند.

وی افزود: این حزب معتقد است هرگز لیست جداگانه ای از مجموعه های اصولگرا نباید اعلام کند و باید با برگزاری جلسات و نشست های  متعدد به تدریج بر روی بعضی از مصادیق هم بحث و گفتگو کرده و لیست نهایی به موقع به مردم عزیز معرفی شود.

کربلایی گفت: فعلاً منتظریم تا ببینیم کسانی را که شورای نگهبان تایید می کند چه افرادی هستند و آیا مقبولیتی در جامعه دارند که از بین آنها برای شهر رشت سه نفر و برای شهرستانها هم اسامی مورد نظر را اعلام کنیم.

عضو ارشد شورای اصولگرایان گیلان در ادامه با اشاره به حضور حداکثری وگسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری یادآورشد: همه کسانی که دلشان برای سربلندی کشور می سوزد اعم از اینکه منتقد بعضی از رفتارهای مسولان باشند یا نباشند و یا علاقه مند به دولت موجود باشند یا نباشند، سرنوشت ایران اسلامی باید برای شان مهم باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان اضافه کرد: اگر ایران سربلند شود قطعاً برای همه است و اگرخدای نکرده مورد هجوم اجانب قرار بگیرد سرشکستگی برای تمام مردمی است که در آن زندگی می کنند بنابراین شرکت در انتخابات هم حق است وهم تکلیف، حق به این دلیل که ما باید در سرنوشت کشورمان دخیل باشیم و قانون این حق را به ما داده است واز این جهت تکلیف که اگر ما افراد اصلح را انتخاب نکنیم ممکن است افرادی به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که حداقل نمره بالا را ندارند، دراین راستا تاکید داریم همه مردم در انتخابات شرکت کرده و اشخاصی را که از نظر آنها انسانهای صالحی هستند انتخاب نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات نیز همچون دوره های قبل حضور مردم حداکثری خواهد بود./گیلان آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار