کد خبر : 2327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394- 39: 6

حواشی روز دانشجو در املش/سخنران با پیامک برنامه اش را لغو کرد!+ تصاویر

حواشی روز دانشجو در املش/سخنران با پیامک برنامه اش را لغو کرد!+ تصاویر

یکی از برگزار کنندگان به روی جایگاه آمد و عدم حضور سخنران اصلی برنامه را خبر داد و با عذرخواهی از حضار سخنران جدید این مراسم را معرفی و دعوت به سخنرانی در این مراسم نمود.

به گزارش درگیلان، صبح دوشنبه بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو  مراسمی را تنها واحد دانشگاهی شهرستان املش در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برگزار  و از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش بعنوان سخنران این مراسم دعوت نموده بود.

پس از اجرای  برنامه های اولیه مراسم، یکی از برگزار کنندگان به روی جایگاه آمد و عدم حضور سخنران اصلی برنامه را خبر داد و با عذرخواهی از حضار سخنران جدید این مراسم نماینده ولی فقیه سپاه املش را معرفی و دعوت به سخنرانی در این مراسم نمود.

حجت الاسلام تقی پور با تبریک روز دانشجو  گفت: وظایف دانشجویان در همه دوران ها خطیر  بوده و امروزه بیش از پیش باید در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان های دانشجویی باید در دانشگاه ها پررونق بشود زیرا که با وجود نقد ها میتوان مشکلات جامعه را شناسایی و راهکار برای آن پیدا نمود.

پس از پایان مراسم به سراغ مسئولین برگزاری مراسم رفتیم و جریان عدم حضور حجت الاسلام پاکیزه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه را در این مراسم جویا شدیم که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ساعت ۱۱ شب گذشته پیامی از جناب پاکیزه بر روی تلفن همراهم منتشر شد که وی از عدم حضورش در این مراسم خبر داده بود.

اما جلسه ای که حجت الاسلام پاکیزه از آن یاد کرد و مهمتر از حضورش در سخنرانی روز دانشجو بود ، چهارمین همایش وقف و رسانهکه در آستانه هفته وقف در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در تصویر ذیل حضور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان رودسر و املش در این جلسه مهم و الزامی را مشاهده می فرمائید./املش ما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار