کد خبر : 2423
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

در انتخابات به کسانی رای دهید که ارتباط تنگاتنگ با ولایت دارند

در انتخابات به کسانی رای دهید که ارتباط تنگاتنگ با ولایت دارند

امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتخابات هفت اسفند گفت: در این روز هوشیار باشید و به کسانی رای دهید که ارتباط تنگاتنگ با ولایت دارند و تعهد و تخصص ویژگی شاخص آنها است.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در همایش تجلیل از خیران عرصه محرومیت زایی و خدمات رسانی با اشاره به آموزه های دینی اسلام برای کمک به هم نوع اظهار کرد: هرگاه خداوند اراده خیر به بنده ای کند او را مامور برای کمک به محرومین می کند.

وی با اشاره به الگوهای تربیتی تصریح کرد: فرزندان خود را با روحیه دگر خواهی پرورش دهید امروز تشکیل گروه های چون داعش و جذب جوانان در این گروه ها ناشی از خودخواهی بشر است .

امام جمعه موقت رشت گفت:امروز در سایه تربیت اسلامی ملت ایران به جایگاهی دست یافته است که از همه مظلومان جهان حمایت می کنند و جوانان این مرز و بوم در لباس مدافعان حرم جانانه در دفاع از حریم اهل بیت و مظلومان حضور دارند.

صدیق عربانی با بیان اینکه مردم عالم در چهار دسته قرار می گیرند تاکید کرد: دسته اول سخی هستند که هم خود از امکانات دنیا بهره می برند و هم دیگران را بهره مند می کنند که خیرین در این جایگاه هستند و دسته دم کریم هستند که از خود برای دیگران می گذرند و آسایش خود را فدای دیگران می کنند این از صفات اهل بیت و انبیا است .

امام جمعه موقت رشت دسته سوم را انسانهای بخیل عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این افراد هرگز نم پس نمی دهند و مانند موریانه و سوسک زندگی می کنند و مانند ظالمان عالم بر همه دنیا چنگ می اندازند و دسته چهارم آدم های لعیم هستند نه خود از چیزی بهره میبرند و نه به دیگران بهره می دهند.

وی با اشاره به انتخابات هفت اسفند افزود: در این روز هوشیار باشید و به کسانی رای دهید که ارتباط تنگاتنگ با ولایت دارند و تعهد و تخصص ویژگی شاخص آنها است.

امام جمعه موقت رشت ،تعهد را ولایت مداری دانست و گفت: تخصص و دانش شخص را در انجام امور کار آمد می کند و با توجه بر اینکه انتخابات امر حساسی است باید همواره تذکرات لازم را یاد آوری کرد./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار