کد خبر : 4253
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395- 58: 17

در عزل و نصب مدیران منافع خانوادگی نداشته ام/ آقایان باید پاسخگوی تهمت و بهتانی که می زنند، باشند

در عزل و نصب مدیران منافع خانوادگی نداشته ام/ آقایان باید پاسخگوی تهمت و بهتانی که می زنند، باشند

به دوستان سفارش می کنم که به سوگند خود وفادار باشند چرا که مردم شهرستان ما قیم و بزرگتر نمی خواهند. بهتر است بعضی از آقایان در حوزه کاری خودشان دخالت کنند. بنده جواب آن ها را در جای مناسب خواهم داد.

به گزارش درگیلان، محمدحسین قربانی، نماینده آستانه اشرفیه در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان در خصوص کاندیداتوری وی در انتخابات هلال احمر، به خبرنگار خزر گفت: بنده نمی خواهم برخی از مسائل را به مطبوعات بکشم. معلوم است که بسیاری از دوستان ما از پاسخ منطقی بنده در دفاع از مدیرعامل سازمان هلال احمر نارحت شدند. تا به امروز هم ثابت شده است که بنده در عزل و نصب هیچ یک از مدیران هیچگونه منافع شخصی، خانوادگی، برادرزادگی و خواهرزادگی نداشته ام.

دکتر قربانی با بیان اینکه بر اساس آن قسم و سوگندی که یاد کرده ام بر عهد و پیمانی که با مردم حوزه انتخابی خود بسته ام پایبند و استوار هستم، افزود: بنده از دوستان خواهش می کنم که اگر برای جوهای تبلیغاتی خودشان به تریبون ها یا به مطبوعات متوسل می شوند، حداقل تقوا را رعایت کنند.

نماینده مردم آستانه تصریح کرد: بنده ۴ سال پیش علی رغم میل باطنی ام عضو شورای اجرایی هلال احمر بودم و اولین رأی را از آستانه آوردم. این دوره هم علی رغم اینکه کمیسیون تخصصی ما مرتبط با هلال احمر بود و کمک های بسیار قابل توجهی را برای حوزه هلال احمر کلان کشور هم در حوزه اجرا و هم در حوزه تامین منابع با توجه به اینکه عضو کمیسیون تلفیق بودم، انجام دادم، آن را براساس وظیفه می دانم که واقعاً کارهای بسیار بزرگی در این زمینه بود.

قربانی ادامه داد: این دوره هم با اصرار بسیاری از دوستان من از شهرهای مختلف گیلان و هلال احمر استان، برای کاندیداتوری شورای اجرایی ثبت نام کردم. در شورای اجرایی هم بنده رأی اول شهرستان را آوردم درحالی که هیچ ربطی به مدیریت فعلی استان نداشت. آن زمان که هیأت اجرایی استان برگزار می شد دوست بسیار عزیز و گرامی و همکار ارجمند من آقای دکتر خصوصی مدیرعاملی هلال احمر را داشت و جا دارد در این جا از عمکرد جنای آقای خصوصی دفاع کنم. به دلیل اینکه بسیار موفق و اخلاق مدار بود.

نماینده آستانه ادامه داد: بسیاری از دوستان افرادی که به دلایل مختلف و گرایش های سلیقه ای و داشتن کاندیداهای خانوادگی تاب تحمل نداشتند و حضور آقای خصوصی را بر نمی تابیدند، سرانجام سبب شدند تا هلال احمر هم تصمیم به جابجایی بگیرد. بنده از همین جا به آقای خصوصی خداقوت می گویم.

دکتر قربانی تصریح کرد: آخرین حرفم این است و برای آخرین بار اعلام می کنم که هیچ شناختی از مدیری که امروز به عنوان مدیر هلال احمر گیلان است نداشتم و اولین بار بعد انتصاب از ایشان را دیدم و بر اساس وظیفه کاندیداتوری بنده باید برای ثبت نام در شورای اجرایی استان در استان ثبت نام می کردم و تا به امروز با هیچ احدالناسی لابی گری نکرده و با کسی تماس نگرفتم.

نماینده آستانه در پایان گفت: آقایان باید این تهمت و بهتان را پاسخگو باشند و چون در شرف ورود به ماه مبارک رمضان هستیم برای این آقایانی که تقوا را فراموش کردند و از مسیر الهی خارج می شوند آرزو می کنم که تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند و در مسیر نمایندگی به آن تعهدی که کردند وفادار باشند. دکتر قربانی ثابت کرد هم به آرمان شهدا، هم به برادر شهید خود و هم به قول و تعهدی که به مردم آستانه داده است، وفادار است. به دوستان هم سفارش می کنم که به این سوگند خود وفادار باشند چرا که مردم شهرستان ما قیم و بزرگتر نمی خواهند. بهتر است بعضی از آقایان در حوزه کاری خودشان دخالت کنند. بنده جواب آن ها را در جای مناسب خواهم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار