کد خبر : 4079
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395- 27: 8

دلنوشته جانباز ۷۰ درصد گیلانی/ از مشکلات درمانی گرفته تا دلخوری از مسئولانی که فقط به خوش گذرانی با بیت المال فکر می کنند!

دلنوشته جانباز ۷۰ درصد گیلانی/ از مشکلات درمانی گرفته تا دلخوری از مسئولانی که فقط به خوش گذرانی با بیت المال فکر می کنند!

مشکلات دارو و درمان -بستریها – اشتغال جانباز و فرزندان – هزینه های درمانی تحصیلی و دانشجویی و اردوهای تفریحی و درمانی و… که هرکدام دارای ردیف و کد بودجه ای است و در خدمات دهی بنیاد منظور میگردد ولی اجرا نمیشود!

به گزارش سرویس یادداشت “درگیلان“، حاج بهبود نصیری جانباز ۷۰% گیلانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز دلنوشته ای نوشت که به شرح زیر است:

بنام خدا

(از جانباز چه میدانید)

با سلام روز ۹۵/۲/۲۲ مصادف است با چهارم شعبان و میلاد پرچمدار کربلا و یار با وفای حضرت امام حسین (ع) که به نام روز جانباز نام گذاری شده است. ابتدا اعیاد شعبانیه را محضر بزرگ جانباز انقلاب حضرت امام خامنه ای و تمامی جانبازان و خانواده محترمشان و به تمامی شیعیان جهان تبریک عرض میکنم.

هرساله یک جشنی با حضور جانبازان و خانواده شان یا سبک و یا سنگین گرفته می شود. اما آنچه مهم است، غریبی و مظلومیت و مشکلات جانبازان و خانوادهاشان است که در محل کار و زندگی شان متاسفانه از ناحیه بعضی از مسئولین مستقیم و غیر مستقیم برای جانباز به بار می آورند و در برابر خواسته بحق جانباز یا وعده سرخرمن را میدهند یا راه بی تفاوتی را برگزیده اند و بعضا شعارهای بی عمل فراوان در مجامع و رسانه ها از ایثار و ایثارگری جانباز و خانواده جانباز میگویند که دل هر شنوده ای را آب میکنند و نمک بر زخم جانباز می پاشند و جانباز در غم و درد و مشکلات خودش دست و پا میزند و فریاد رسی نیست که نیست.

ولی عده ای بخاطر همین جانباز نان روی سفره و پست و میز و صندلی خودشان را تامین می کنند و آمارهای کذای در کذای بخورد مردم و جامعه میدهند. متاسفانه نظارتگری هم نیست که نیست. قوانین های مربوطه بایگانی یا خاک میخورند یا محرمانه اند فقط و فقط نظر و تبعیضات فراوان است، که رونق دارد. مشکلات دارو و درمان -بستریها – اشتغال جانباز و فرزندان – هزینه های درمانی  تحصیلی و دانشجویی و اردوهای تفریحی و درمانی و… که هرکدام دارای ردیف و کد بودجه ای است و در خدمات دهی بنیاد منظور میگردد ولی اجرا نمیشود!

آیا انصاف است رشادت و ایثار جانباز موجب اضافه شدن عددهای نانخور به این مملکت شود اماعده ای بی تفاوت از کنار جانباز بگذرند !!!!؟؟؟؟ و بر درد جانباز افزوده گردد. عده ای یاد گرفتند می گویند دردهایتان را نگویید اجرتان ضایع می شود. آخر کسی نیست به اینها بگوید تو تکلیفت را انجام بده تا نانی که بخورد زن و بچه ات میدهی حلال گردد.

جانباز ۷۰% شیمیایی باید در روز سیزدهِ سال به منزل جانباز ۷۰ % قطع نخایی برود اما عده ای با امکانات بیت المال با ایل و تبار خودشان در سیزدهِ سال  به جزیره کیش بروند خوش بگذرانند، آیا این عدالت و انصاف است تاکنون چند تا جانباز در روز جانباز بالای صحن برده اند که مشکلش را حل کرده اند. ما راضی نخواهیم بود از کسانیکه به نام ما اعتبار کسب میکنند و یا نان میخورند و یا حرف میزنند ولی هیچ همدردی با یادگاران دفاع مقدس ندارند و…

بهبود نصیری

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار