کد خبر : 108124
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403- 24: 13

راننده تانکر قیر در سقوط به دره جان خود را از دست داد

راننده تانکر قیر در سقوط به دره جان خود را از دست داد

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آستارا گفت: سقوط تانکر حامل قیر به دره در این شهرستان یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش گیلانستان، سید حسین احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: یک دستگاه تانکر حامل قیر ساعتی پیش در منطقه روستای آق چای به دره سقوط کرده و راننده آن جان خود را از دست داد.

 

وی افزود: نیروهای امداد و اورژانس بلافاصله به محل حادثه مراجعه کرده و فرد حادثه دیده را که حدود ۵۰ سال داشت را از دره خارج می کنند و به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال می دهند که با بررسی های انجام شده، وی به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا ادامه داد: سرعت بالا و عدم کنترل درست خودرو را از دلایل این حادثه می توان بیان کرد.

 

احمدی خاطرنشان کرد: آستارا شهر مواصلاتی است، متاسفانه تصادفات زیادی را در جاده های آن شاهد هستیم که عمده دلایل آن سرعت بالای خودروها و عدم کنترل توسط رانندگان اعلام شده است ؛از همه مسافران می خواهیم بیشتر مراقبت نمایند تا شاهد بروز حادثه نباشیم.

 

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار