کد خبر : 2920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394- 50: 21

روزنامه‌هایی که خیال می‌کنند به شورای نگهبان اعتراض دارم، این‌طور نیست/ اطلاعات ما عاطفی اما اطلاعات شورای نگهبان قانونی است

روزنامه‌هایی که خیال می‌کنند به شورای نگهبان اعتراض دارم، این‌طور نیست/ اطلاعات ما عاطفی اما اطلاعات شورای نگهبان قانونی است

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: روزنامه‌هایی که تیتر می‌زنند و خیال می‌کنند به طور جدی به شورای نگهبان اعتراض دارم، این‌طور نیست و اعتراضی ندارم.

به گزارش “در گیلان“، حجت‌الاسلام جعفر شجونی با اشاره به اینکه شورای محترم نگهبان داور نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: رای شورای نگهبان برای ما عزتمند و قابل احترام است.

وی به رد صلاحیت برخی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما آدم‌های عاطفی هستیم و از رد صلاحیت برخی از افراد با تمام خوبی‌ها که بین ما دارند، غصه‌دار می‌شویم اما شورای محترم نگهبان از چهار ارگان اطلاعات کسب می‌کند و پاسخ امثال بنده را به‌خوبی می‌دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه ما اطلاعات بسیاری نسبت به نامزدهای انتخاباتی نداریم، تصریح کرد: دلسوزی عاطفی خود را ابراز می‌کنیم منتهی برخی از روزنامه‌ها هزاران حرفی که می‌زنیم نمی‌نویسند اما یک حرف تند ما را زود می‌نویسند.

شجونی با تاکید براینکه به نظام، امام (ره)، شورای نگهبان، مقام معظم رهبری و ولایت مطلقه فقیه ایمان دارم، بیان کرد: بنده فرد شناخته شده‌ای هستم و برای اثبات موارد مذکور دلیل بسیاری دارم.

وی متذکر شد: روزنامه‌هایی که تیتر می‌زنند و خیال می‌کنند به طور جدی به شورای نگهبان اعتراض دارم، این‌طور نیست و اعتراضی ندارم بلکه شاید نیمی از انتقاد باشد و این انتقاد نیز به‌جا نباشد برای اینکه اطلاعات ما عاطفی بوده اما اطلاعات شورای نگهبان قانونی، اسلامی و اساسی است و به این وسیله مسائل را توضیح دادم و عذرخواهی می‌کنم./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار