کد خبر : 101128
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402- 22: 18

سارق سابقه‌دار گوشی همراه حین سرقت در گیلان دستگیر شد

سارق سابقه‌دار گوشی همراه حین سرقت در گیلان دستگیر شد

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق سابقه‌دار تلفن همراه حین سرقت در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۹ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: شهروندان در نظر داشته باشند سهل‌انگاری هنگام صحبت کردن با تلفن همراه، فرصتی مناسب برای سرقت سارقان فراهم می‌کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مشکوک در یکی از خیابان‌های شهر رشت که مردم را تحت نظر دارد، ماموران عملیاتی ۱۱۰ و کلانتری ۱۲ فوری در محل حاضر شدند، افزود: پلیس فرد مظنون را نامحسوس زیر نظر گرفته و در لحظه‌ای که این فرد قصد سرقت تلفن همراه یک عابر پیاده را داشت او را دستگیر کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه سارق سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت تلفن همراه و فروش گوشی‌ها به یک مالخر اعتراف کرد، بیان کرد: مالخر نیز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنجا کشف شد.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: سارق و مالخر ۴۸ و ۵۸ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

کشف پنج کیلوگرم هروئین در رشت

 

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف پنج کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.

 

سرهنگ علی احمدپور گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با پیگیری‌ها و اقدامات نامحسوس صورت گرفته مشخص شد، متهمان با یک دستگاه خودرو تاکسی سمند در حال جابه‌جایی موادمخدر در شهرستان رشت هستند، بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته خودرو موردنظر را در نزدیکی میدان گیل شناسایی و آن را متوقف کردند.

 

این مقام انتظامی از کشف پنج کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این خصوص متهمان ۳۸ و ۴۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار