کد خبر : 108702
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403- 09: 10

فرماندار تالش:

ساماندهی و کارآمد سازی سواحل ضروری است

ساماندهی و کارآمد سازی سواحل ضروری است

فرماندار تالش گفت: ساماندهی و کارآمدسازی سواحل با محوریت بهره برداری اقتصادی یک نیاز و ضروری است.

به گزارش گیلانستان، ایرج مؤذن صبح دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل تالش، این شهرستان را مقصدی جذاب برای گردشگران دانست و اظهار کرد: باید موضوعات مهم ساماندهی کارآمد سازی فرهنگی و تفریحی با محوریت بهره برداری اقتصادی در سواحل بر مبنای طرح و برنامه ریزی درست مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بخشداران، شهرداران و دهیاران مناطق ساحلی باید در ساماندهی و مدیریت مطلوب سواحل جهت بهره‌مندی گردشگران از امکانات پای کار باشند، افزود: استفاده از ظرفیت بومیان در توسعه و ساماندهی سواحل نقش بسزایی دارد.

 

فرماندار تالش تصریح کرد: این شهرستان با دارا بودن ۹۳ کیلومتر نوار ساحلی، متعدد بودن راه‌های دسترسی به دریا و افزایش نقاط خطرآفرین در طول نوار ساحلی، باید به موضوعات امنیتی، فرهنگی و تفریحی سواحل توجه اساسی شود.

 

مؤذن با تاکید بر اینکه توجه به ارزش‌های اسلامی به ویژه رعایت شئونات اسلامی و دینی بر همه واجب است، تصریح کرد: نباید در سطح سواحل با برخی اقدامات ناهنجار ارزش‌ها زیر سوال برود.

 

وی با بیان اینکه باید ستاد سواحل با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی کمیته فرهنگی فعال کند، ادامه داد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، جشنواره‌های مختلف، مسابقات ورزشی، برنامه‌های شاد و مفرح زمینه ساز حضور خانواده‌ها و سبب نشاط اجتماعی می‌شود.

 

فرماندار تالش افزود: برپایی بازارچه‌های ساحلی برای عرضه صنایع دستی، محصولات و تولیدات محلی برای رونق کسب و کار بومیان نوار ساحلی باید با بهره‌گیری از توان مردمی در سواحل انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار