کد خبر : 91757
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402- 49: 12

رئیس شورای شهر رشت:

شهرداری رشت به مدیران کارآمد و فسادستیز نیاز دارد

شهرداری رشت به مدیران کارآمد و فسادستیز نیاز دارد

رئیس شورای شهر رشت گفت: امروز شهرداری رشت به مدیرانی کارآمد و انقلابی و عدالت طلب و پاکدست و فسادستیز نیاز دارد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در آیین معارفه شهردار رشت که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و پاکدستی را از ویژگی های شهردار جدید دانست و اظهار کرد: شورای ششم شهردار جدید را انتخاب کرده و لذا انتظار داریم به دور از سیاسی کاری و جناح بازی فعالیت خود را آغاز کند.

 

وی با تاکید بر لزوم به کارگیری همه افراد توانمند در مدیریت های زیرمجموعه شهرداری، افزود: امروز شهرداری رشت به مدیرانی کارآمد و انقلابی و عدالت طلب و پاکدست و فسادستیز نیاز دارد.

 

رئیس شورای شهر رشت پسماند را بزرگترین چالش شهر و استان ما دانست و تصریح کرد: قدردان استاندار گیلان هستیم که با پیگیری پسماند گیلان در سطح ملی توانستیم اعتبارات خوبی را دریافت کنیم و پروژه ساماندهی در دست اجراست.

 

واثق کارگرنیا با اشاره به فعال شدن کارخانه کود آلی با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در شبانه روز، خاطرنشان کرد: با حمایت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی شاهد به نتیجه رسیدن مدیریت پسماند رشت خواهیم بود.

 

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت و خمام در مجلس نیز، حل مشکلات رشت را نیازمند وحدت کلمه دانست و عنوان کرد: باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات رشت برطرف شود و دغدغه مردم را کاهش دهیم.

 

وی با اشاره به قرارداد ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت با قرارگاه خاتم، گفت: تلاش می کنیم این پروژه طی دو سال به اتمام برسد.

 

نماینده رشت و خمام در مجلس، توسعه شهری را آرزوی مردم رشت طی سال های متمادی دانست و تاکید کرد: خوشبختانه مشکل فاضلاب بیمارستانی در دست اقدام بوده و تصفیه فاضلاب شهری و رودخانه های رشت را نیز برطرف خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار