کد خبر : 4207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۵۱

شهردار رشت به جای برپایی جلسه بررسی انتخابات آمریکا، حقوق معوقه کارگران را بدهد

شهردار رشت به جای برپایی جلسه بررسی انتخابات آمریکا، حقوق معوقه کارگران را بدهد

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد شهردار رشت اظهار کرد: شهردار رشت به جای برپایی جلسه نقد و بررسی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حقوق معوقه کارگران فضای سبز، رفت‌وروب شهرداری را پرداخت کند.

به گزارش درگیلان، محمود باقری‌خطیبانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، با انتقاد از عملکرد شهردار رشت اظهار کرد: شهردار رشت به جای برپایی جلسه نقد و بررسی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حقوق معوقه کارگران فضای سبز، رفت‌وروب شهرداری را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی شهروندان بسیار نامطلوب است، تصریح کرد: در شرایطی که شهروند گرفتار کارت یارانه خود را برای خرید جهیزیه فرزندش به امانت می‌گذارند و کارگران شهرداری به دلیل تأخیر در دریافت حقوقشان با اجاره خانه‌های معوقه مواجه هستند، برپایی چنین جلساتی به جز تحمیل هزینه بیهوده هیچ بازتابی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، گفت: عدول شهردار رشت از مصوبات قانونی شورا و علاقه وافر وی به مسائل اقتصادی همواره برای ما سؤال برانگیز بوده است.

وی به پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت اشاره کرد و یادآور شد: شهردار رشت انحراف بودجه در اجرای پروژه پیاده‌راه فرهنگی را چگونه می‌تواند با اقتصاد درون‌زا تشریح کند؟

باقری‌خطیبانی ادامه داد: در حالی که پروژه 4 میلیارد تومانی پیاده‌راه فرهنگی رشت با صرف هزینه 16 میلیارد‌ تومان هنوز به اتمام نرسیده، چه توجیهی می‌تواند برای اقدام‌های شهردار در زمینه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا داشته باشد؟

وی با بیان اینکه شهرداری رشت با مدیریت خودسرانه و ناهماهنگ به‌زودی ورشکسته می‌شود، خاطرنشان کرد: بارها از شهردار رشت خواستار اعلام وضعیت پروژه بین شهرداری و دانشگاه شریف شده‌ام اما تاکنون هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ام.

عضو شورای شهر رشت درباره پروژه پارک آبی رشت، متذکر شد: طبق چه اساسی عوارض 7 میلیارد تومانی پارک آبی رشت بدون مصوبه شورا به مبلغ یک میلیارد تومان کاهش یافته است؟

وی گفت: شهردار رشت به جای پرداخت پاداش‌های میلیونی و حاتم‌بخشی، حقوق پرسنل پرتلاش شهرداری را در زمان مقرر پرداخت کند.

باقری‌خطیبانی به شهردار رشت توصیه کرد تا به جای برپایی میزگردهای پوپولیستی و عوام فریبانه، یک میزگرد شهری با حضور متخصصان امر برگزار و موضوعات مدیریتی شهرداری رشت را بررسی کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار