کد خبر : 1023
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان از فردا

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان از فردا

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان شامل همه فرهنگیان باسایقه شش سال به بالا می شود و احکام آن از فردا در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

به گزارش در گیلان، بطحایی معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان از مهرماه افزود: همه آموزگاران، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، متصدیان آزمایشگاهها، معاونین و مدیران واحدهای آموزشی باسابقه شش سال به بالا شامل طرح رتبه بندی می شوند.
وی تصریح کرد: حدود 50 درصد احکام فرهنگیان کشور صادر شده و مابقی آن طی دو روز آینده صادر و از طریق واحدهای آموزشی هر فرهنگی در اختیار او قرار می گیرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر در احکام صادره در مورد مشخصات و یا امتیازبندی فرهنگیان مشکلاتی وجود داشته باشد، می توانند از طریق مدیر مدرسه برای رفع اشکال اقدام کنند که در این صورت موارد در کارگزینی بررسی و از طریق سامانه نرم افزاری مورد بازبینی قرار می گیرد و در صورت وجود اشکال برطرف می شود.
بطحایی با اشاره به اعمال افزایش حقوق فرهنگیان با اجرای طرح رتبه بندی گفت: مبنای افزایش حقوق فروردین ماه سال جاری است، اما با توجه به اجرای طرح از اول مهرماه، اولین افزایش در پایان مهرماه برای فرهنگیان اعمال می شود. اما ما به التفاوت شش ماه ابتدای سال نیز به تدریج به فرهنگیان پرداخت می شود.
بطحایی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه هایی که به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده رتبه حرفه ای فرهنگیان در احکام حقوقی آنها ذکر شده و از طریق مرکز آموزشی هر فرهنگی در اختیار او قرار می گیرد./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار