کد خبر : 1093
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

ضرر ۴۰۰ میلیون تومانی به بیت المال با آسفالت یک پارکینگ شخصی!

ضرر ۴۰۰ میلیون تومانی به بیت المال با آسفالت یک پارکینگ شخصی!

عضو اصلاح طلب شورا با شهردار رایزنی می کند که ماشین آلات و دستگاه های شهرداری را در اختیار مالک قرار داده تا کل محوطه بزرگ پارکینگ به طور رایگان آسفالت شود!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“در گیلان”، پارکینگی اختصاصی و شخصی در خیابان شلوغ و پر رفت و آمد یکی از شهرستانهای گیلان درحال آماده سازی و افتتاح می باشد که صاحب زیرک آن تمایل زیادی به داشتن مال و اموال فراوان با کمترین سرمایه گذاری از جیب خود دارد!

یکی از اعضای اصلاح طلب شورا نیز که ظاهرا خود را بدهکار مالک پولدار پارکینگ می داند، نیت خیر و کمک به محرومانش نمایان می شود و فرصت غنیمت دانسته تا ذره ای وظیفه خود را در قبال مستضعفان شهر انجام دهد!

این عضو محترم شورا قدرتش را استفاده نموده و با شهردار رایزنی می کند که ماشین آلات و دستگاه های شهرداری را در اختیار مالک قرار داده تا کل محوطه بزرگ پارکینگ به طور رایگان آسفالت شود!

با برآورد قیمتی که صورت گرفته، هزینه آسفالت پارکینگ مذکور بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان می شود که شهردار این شهرستان نگذاشت مالک پارکینگ دست به جیب شود و ماشین آلاتش را دو سه شبانه روز فرستاد تا هرچه سریعتر این کار تمام شود.

لازم به ذکر است حدود ۸۰ درصد کوچه ها و خیابانهای این شهر سالهاست چشم انتظار ماشین آلات شهرداری هستند تا مشکل آسفالتشان حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار