کد خبر : 107506
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403- 07: 19

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی در تصمیم سازی‌ها

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی در تصمیم سازی‌ها

زمانی با بیان اینکه از ظرفیت دانشگاه بهره گرفته شود گفت: تشکل های دانشجویی و اساتید ظرفیت مناسب در تصمیم سازی ها در حوزه های مختلف است.

به گزارش گیلانستان، ‌مظاهر زمانی نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی درنشست ستاد مرکزی تشکل های سیاسی، اسلامی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم حمایت دانشگاه از تشکل های اسلامی دانشجویی و استادان، گفت: تشکل‌ها از ارکان اثرگذار دانشگاه در امور مختلف هستند و سیاست‌ دانشگاه حمایت از تشکل‌های استادی و دانشجویی است در واقع تشکل‌های دانشجویی و استادی بستری مناسب برای مشارکت فکری در تصمیم سازی، تدوین، مطالبه‌گری وموضع‌گیری روشن در شرایط حساس سیاسی، حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و عمل در عرصه جهاد تبیین و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مهمترین ویژگی‌های تشکل‌های پویا و فعال است.

 

نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جذب نیروی حداکثری در تشکل‌های دانشجویی و استادی به منظور بهره‌مندی از توانمندی اقطاب اثرگذار دانشگاه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که تشکل‌ها باید به آن بپردازند.

 

زمانی، ادامه داد: در عرصه سیاسی و اجتماعی؛ صدور بیانیه و اعلام مواضع در مناسبت‌های مختلف به ویژه مناسبت‌های سیاسی و مبارزه با نظام سلطه و توجه به مسئله بیداری اسلامی و خیزش مدمی بخصوص دانشجویی ر دانشگاه‌های آمریکا برای حمایت از مردم غزه نشانگر بصیرت و به روز بودن تشکل‌ها و نیز گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای در اقصی نقاط عالم است.

 

نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بررسی پرونده کاری تشکل‌های استان به ارزیابی عملکرد، بیان قوت‌ها و ضعف‌های تشکل‌ها به منظور ارتقای سطح برنامه ها پرداخت.

 

در ادامه هر یک از کارشناسان و دبیران تشکل های حاضر در جلسه، مواضع و نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار