کد خبر : 91745
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402- 15: 20

بیانیه امت حزب‌الله(هیئت عاشقان ولایت) رشت:

غیرت عاشورایی امام جمعه رشت شایسته تقدیر است/ سخنان ایشان دل مردم مسلمان گیلان را آرام کرد

غیرت عاشورایی امام جمعه رشت شایسته تقدیر است/ سخنان ایشان دل مردم مسلمان گیلان را آرام کرد

.

به گزارش گیلانستان، هیئت عاشقان ولایت گلزار شهدای رشت(امت حزب‌الله) در حمایت از تذکر دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان پیرامون کشف حجاب عده‌ای در جشنواره تئاتر ایثار طی بیانیه‌ای نوشت:

به نام خدا
امام جمعه ما خدا نگهدار تو!
این روزها بسیاری از انجام تکلیف به بهانه‌های مختلف طفره می‌روند و از کنار فرضیه امربه‌معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت می‌گذرند. بی‌حجابی اکنون به‌عنوان یک حربه در دست اغتشاشگران و فتنه جویان قرارگرفته و در شرایطی که استکبار جهانی از آن به‌عنوان یک سلاح علیه ارزش‌های انقلابی استفاده می‌کند عده‌ای هنوز در انجام وظیفه قانونی و شرعی راه مماشات در پیش‌گرفته‌اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صراحت و آشکار بی‌حجابی را حرام شرعی و قانونی اعلام کردند پس دیگر حرفی باقی نمی‌ماند و همگان باید به‌صراحت وارد میدان شده و از میراث گرانقدر اسلام و خون شهدا پاسداری کنند.
در گیلان متأسفانه شاهدیم که در این زمینه کوتاهی‌ها فراوان است و مسئولان امر به هر بهانه‌ای از انجام تکلیف قانونی عمدتاً سربازمی زنند و به مدد استفاده ناصحیح از آیات و روایات تلاش می‌کنند مستمسکی برای بی تعهدی و بی‌قانونی خود بیابند.
در این میانه غیرت عاشورایی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت موجب آرامش و طمأنینه دل مردم مسلمان و انقلابی گیلان شد.
حضرت آیت‌الله فلاحتی! پیروی تام و تمام شما از ولایت مطلقه فقیه و احکام و فرمایشات امام المسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص بی‌حجابی شایسته تقدیر است و امربه‌معروف صریح و شجاعانه شما در رعایت حجاب و اعلام بیزاری از کسانی که حکم خداوند در خصوص رعایت حجاب را نادیده گرفته بودند تذکری محکم برای همه آنانی است که خود را به خواب‌زده‌اند.
خداوند پشت‌وپناه شما باشد و انشاء الله در سایه الطاف الهی و نگاه بقیه الاعظم اروحنا له الفدا تا همیشه ایام بر اعمال انقلابی خود پایدار و محکم و استوار باشید.
امت حزب الله (عاشقان ولایت)
رشت – ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

اگر امام جمعه در تجمع مردمی روز سه شنبه حاضر می‌شد و حتی سخنرانی می‌کرد و همه را نصیحت پدرانه میکرد بهتر بود یا در این محفل وقتی ایشان میداند چه افرادی هستند و چه میگذرد.؟!

سید یکشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

اصل موضوع که عده‌ای اش در آن مراسم کشف حجاب کردند دروغ محض است
به جای این پاچه خواری ها، فلاحتی عذرخواهی کند

رفتن به نوار ابزار