کد خبر : 3637
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

متعهد می‌شوم دغدغه‌های فرهنگی این دیار را فراموش نکرده و ارتباط مستمر خود با گیلانیان را حفظ کنم

متعهد می‌شوم دغدغه‌های فرهنگی این دیار را فراموش نکرده و ارتباط مستمر خود با گیلانیان را حفظ کنم

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: به شما مردم صبور متعهد می‌شوم که دغدغه‌های فرهنگی این دیار را فراموش نکرده و ارتباط مستمر خود را بیش از پیش با گیلان و گیلانیان نخبه‌ای که در این مدت آنها را شناختم حفظ کنم.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رهنما با ارسال پیامی از حضور مردم گیلان در انتخابات هفتم اسفند قدردانی کرد.

وی گیلانیان را بصیر، پرشور، انقلابی و ولایی خواند و خطاب به مردم این استان، اظهار کرد: جمعه باز هم حضوری همراه با نشاط و بصیرت داشتید و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار گیلان رقم زدید.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان، در ادامه پیام خود ذکر کرده است: خداوندا تو شاهدی که ملت ما از بهترین‌های دوران هستند، پس بهترین‌ها سزایشان باد، بهترین حاکم و بهترین خادم.

وی ادامه داد: امروز شما خادمانی را تعیین کرده‌اید که به رأی شما والاترین حمایت را از ولایت این رکن‌الأرکان جمهوری اسلامی کنند و نگذارند آسیبی به این بنیان جمهوریت و اسلامیت کشور  وارد شود، شما مردم با هر آنجه در توان داشتید صادقانه وارد میدان شدید، خداوند به منتخبان شما نیز توفیق احسن خدمت را عطا فرماید.

رهنما در ادامه پیام خود آورده است: مردم فهیم گیلان اکنون که به رأی شما این مسئولیت خطیر سیاسی از گردن بنده ساقط شده، بر خود می‌دانم ابتدا از تمام یارانی که بنده را حمایت کردند و نیز عزیزانی که به من اعتماد کرده و نام مرا در صندوق انداختند قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: رأی شما خوبان به این برادر کوچک خود آری به گفتمان حمایت از ولایت و بیان دغدغه‌مندی شما فرهیختگان نسبت به اعتلای فرهنگ گیلان بود، که آن را پاس می‌دارم.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه بیانیه خود ذکر کرده است: در اینجا بر خود لازم می‌دانم از دیگر کاندیداها که با حضورشان موجب رونق فضای انتخابات شده و به ایجاد یک فضای رقابتی سالم کمک کرده‌اند، تشکر کنم و احسن توفیقات را از درگاه باری‌تعالی برایشان خواستارم.

وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و حسن ظن و اعتماد آنها، خاطرنشان کرد: به شما مردم صبور متعهد می‌شوم که دغدغه‌های فرهنگی این دیار را فراموش نکرده و در کنار اجتهاد علمی در قم، ارتباط مستمر خود را بیش از پیش با گیلان و گیلانیان نخبه‌ای که در این مدت آنها را شناختم حفظ کنم، نخبگانی پر از ایده‌های ناب برای اعتلای گیلان زیبای ما، گیلانی با توانایی‌های بالقوه فراوان که باید با هم و دست در دست هم آنها را بالفعل‌ کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار