کد خبر : 89938
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402- 04: 1

یادداشت/ محمدرضا یاوری نژاد:

مدیر متولی فرهنگ در گیلان، مقابله با بی‌حجابی را اولویت اول خود نمی‌داند/ برای پمپاژ غرب زدگی در کتابفروشی‌ها چه کردید؟

مدیر متولی فرهنگ در گیلان، مقابله با بی‌حجابی را اولویت اول خود نمی‌داند/ برای پمپاژ غرب زدگی در کتابفروشی‌ها چه کردید؟

.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا یاوری نژاد طی یادداشتی نوشت:، در روز های اخیر چالش های فراوانی در حوزه نوع حجاب و پوشش در خیابان های ایران اسلامی را شاهد بودیم

 

علی الخصوص تشویق و ترغیب پیچ اسرائیل از بی حجابی در میدان شهدای ذهاب رشت منجر بر این شد که قلب مومنین و مومنات از زمین ماندن این حکم الهی به درد بیاید و مطالبه خود را از این وضع به وجود آمده با تجمع ها و حرکت های خود جوش اعتراض خود رو به گوش آن هایی که باید بشنوند برسانند .

 

 

آن چیزی که منجر به این مسئله چون به جوش آمدن صبر خانواده های شهدا و مردم استان گیلان شده عدم ورود دستگاه های متولی فرهنگی که وظیفه و رسالت فرهنگ سازی در میان اقشار جامعه و همچنین عدم ورود به موقع دستگاه های قانون گذار و مجری قانون است و همین مسئله منجر شده مردم به خیابان بیایند و خود مجری بشوند.

 

آنچیزی که بسیار دردناک است این است که باوجود مطالبه مردم اما شاهد این هستیم که مدیر متولی فرهنگی که ایشان را نزدیک به جریان مذهبی استان می دانند استوری مبنی بر اینکه اولویت اول مقابله با حجاب نیست را میزنند و مسئله حجاب را یک ناهنجاری غیر اولویت دار خطاب میکنند و یا آن متولی برخورد کننده و موظف مجری قانون استان گل سر و روسری میخواهند تهیه کند و توزیع کند یا آن قانون گذار پیگیر انتخابات آتی خود است .

 

حال باید این نکته را عرض کرد باشد این یک ناهنجاری غیر اولویت دار ! اما برادر برای هر مجموعه ای این مسئله غیر اولویت باشد برای شما اولویت است.

 

و حال این سوال را باید پرسید شما که متولی فرهنگ سازی این دغدغه غیر اولویت دار امت حزب الله گیلان هستید در میان بودجه ها و سرمایه های فراوان و کارمندان بسیار و ساختمان های عریض و طویل شما چند اقدام موفق در این حوزه که عام جامعه را درگیر کرده است انجام داده اید ؟

 

باشد اصلا حجاب را بگذاریم کنار چقدر درمقابل اندیشه های چپ مارکسیستی و توده ای و اندیشه های غربی و لیبرالی که در کتاب فروشی های میدان مرکزی شهر رشت در حال پمپاژ غرب زدگی و شرق زدگی است چند اقدام موثر کرده اید ؟

یا در حوزه عدالت اجتماعی در حوزه فرهنگ؟

یا آن متولی برخورد و مجری قانون نمی داند که او وظیفه روسری پخش کردن ندارد؟ بلکه مکلف است سازمان های حوزه حاکمیت را یقه کند و مهر پلمپ به تولیدی هایی لباس های ناهنجار ، بوتیک های مروج فساد و کافه های بدون مجوز و جولان بی بند و باری و روزه خواری و هزاران عنوان جرمی که می توان نام برد را داشته باشد.

 

یا آن برادران و خواهران قانون گذار چند قانون را مصوب کرده اند که سرزمین شهدا را از جولان فساد حفظ کند ؟

 

نکته نهایی این است که دستگاه های اجرایی کشور نمی خواهند پی بدنامی مقابله به حمله و کشتار فرهنگی وضع موجود را بر خود بمالند .

 

حکم خدا زمین بماند همه مسئول اند فرقی هم نمیکند چه در دفاع از مظلوم در حوزه اقتصاد چه در دفاع از مقابله با بی بند و باری .

 

آقایان و خانم هاایران شیعه خانه حضرت مهدی است و ما تعصب داریم به اسلام و انقلاب اسلامی چه خوشتان بیایید چه بدتان بیاید ما کلاه روشنفکری به سر نداریم چه خوشتان بیاید چه بد فریاد ما بدون محافظه کاری است .

 

والسلام علی من تبع الهدی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بنده خدا یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

درود ….. احسنت

رفتن به نوار ابزار