کد خبر : 107203
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403- 06: 16

مردم بندرانزلی در حمایت از طرح نور زنجیره انسانی تشکیل دادند

مردم بندرانزلی در حمایت از طرح نور زنجیره انسانی تشکیل دادند

مردمان شهرستان بندرانزلی از طرح که راستای حفظ کرامت بانوان است با برگزاری اجتماعی حمایت کرده و زنجیره انسانی را تشکیل دادند.

به گزارش گیلانستان، فرماندهی انتظامی کل کشور ۲۵ فروردین ماه طرح “نور” را در سراسر کشور طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌ها اخراج کرده است.

قرار است پلیس در این طرح رو به سوی رفتارهای ایجابی بیاورد و حدالمقدور از رفتارهای سلبی اجتناب کند، حال اکنون در اغلب استان‌ها و شهرستان‌های گیلان از اجرای طرح نور استقبال شده است.

یکی از این شهرها شهرستان بندرانزلی می‌باشد که مردمان آن از این طرح که راستای حفظ کرامت بانوان است با برگزاری اجتماعی حمایت کرده و زنجیره انسانی را تشکیل دادند.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی گیلان پیام واضح این حرکت تاکید بر اجرای حکم خدا، حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی و برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف است.

آنطور که سردار حسین حسن پور می‌گوید این اجتماع روز‌هایی را به یاد می‌آورد که مردم در حمایت از کاربرد انرژی هسته‌ای در کشور تجمع کردند و به موفقیت رسیدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با ابراز خرسندی از حمایت مردمی از اجرای طرح نور در کشور گفت: حضور گسترده و حمایت‌های مردمی از طرح نور، نیروی انتظامی را برای انجام ماموریت تقویت می‌کند تا با تمام توان و ظرفیت‌های موجود بدون خستگی انجام وظیفه کنند.

به وقته حسن‌پور، این ماموریت خطیر، حساس و پراهمیت را به یاری خداوند شروع شد و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار