کد خبر : 107392
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403- 58: 9

معرفی بنیاد شهید گیلان به عنوان دستگاه برتر در ستاد احیای امر به معروف

معرفی بنیاد شهید گیلان به عنوان دستگاه برتر در ستاد احیای امر به معروف

در نشست سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، نشست سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان گیلان با حضور حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی_ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، محمد جلائی_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، محمدمهدی صدیقی_ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان و جمعی از مدیران کل و دبیران شوراها در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا(س) رشت برگزار شد.

 

در این نشست با اهدای لوح از محمدرضا داوطلب_ مدیرکل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید استان گیلان به عنوان دستگاه برتر تجلیل به عمل آمد.

 

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

در شرایط کنونی که در سایه حکومت دینی ولایت مطلقه فقیه بیش از هر زمان دیگری زمینه احیای اجرای احکام الهی فراهم گردیده است و جنابعالی با شناخت لازم و احساس مسئولیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تحقق اهداف برنامه ستاد اهتمام و تلاش مجدانه ای در سال ۱۴۰۲ معمول داشته اید لذا، به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از خدمات صادقانه جنابعالی سپاسگزاری بعمل می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار