کد خبر : 66206
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400- 32: 13

رئیس شورای وحدت گیلان:

معرفی رؤسای ستادهای آیت الله رئیسی در گیلان بعد از ابلاغ رسمی کشور/ ستادهای روستایی هم تشکیل می‌شود

معرفی رؤسای ستادهای آیت الله رئیسی در گیلان بعد از ابلاغ رسمی کشور/ ستادهای روستایی هم تشکیل می‌شود

رئیس شورای وحدت گیلان گفت: رئسای ستادهای آیت الله رئیسی در گیلان بعد از ابلاغ رسمی کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام محمد لاکانی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای وحدت کشور، دفاتر شورای وحدت استان‌ها ومسئولین هیات اجرایی شهرستانها، مامور تشکیل ستاد های انتخاباتی شدند.

وی با بیان اینکه مسئول هیئت اجرایی مرکز استان به عنوان نایب رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شود تا ظرفیت کمیته‌های اقشاری و موضوعی در ستادها به کار گرفته شود گفت: علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان نیز مسئولین هیئت‌های اجرایی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شوند و در صورت تصویب هیئت اجرایی انتخاب فرد دیگری به عنوان رئیس ستاد منعی ندارد.

رئیس شورای وحدت استان گیلان با تاکید بر مردمی بودن ستادهای انتخابی در کنار ستادهای رسمی شورای وحدت دراستان افزود: حکم رئیس ستاد در شهرها و بخش‌های تابعه استان توسط رئیس ستاد انتخاباتی استان صادر می شود.

وی از تشکیل ستاد های روستایی در استان خبر داد و افزود: شورای وحدت با تمام ظرفیت برای حمایت یکپارچه از آیت الله رئیسی گام برداشته است.

لاکانی درپایان اظهار داشت: تا زمان ابلاغ رسمی از شورای وحدت کشور شهرستان‌ها هیچ اقدام عملی برای تشکیل ستاد انجام نمی دهند بلکه صرفا مقدمات و زیر ساخت های لازم را برای این فراهم می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار