کد خبر : 103666
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402- 56: 15

نـــــــه بزرگ تالشی‌ها به تحریم انتخابات

میتینگ‌های هزاران نفره و پرشور انتخاباتی در شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر + تصاویر

میتینگ‌های هزاران نفره و پرشور انتخاباتی در شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر + تصاویر

حامیان انتخاباتی کاندیداهای تالش نشستهایی را با عناوین مختلف با مردم برگزار کردند.

به گزارش گیلانستان، حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال همواره بیشترین آمار شرکت کنندگان را داشته و پیش بینی می‌شود مردم شیعه و سنی این دیار بیش از ۹۰ درصد در انتخابات مشارکت کنند.

 

خبرنگاران گیلانستان در غرب گیلان آخرین وضعیت کاندیداهای مطرح این حوزه انتخابیه را بررسی و منتشر می‌کنند؛

 

 

➖ کمال فرزانه، تمرکز خود را در قسمت‌های شمالی تالش بزرگ گذاشته و شبانه روزی با اهالی نشست و دیدارهای جداگانه متعدد دارد.

 

➖ حسن محمدیاری نماینده فعلی تالش بزرگ نیز در مراسمهای افتتاحیه دهه فجر سه شهرستان حضور فعال داشته و هر شب میتینگهای بزرگی را برگزار می کند.

بهمن محمدیاری نماینده ادوار تالش نیز روستا به روستا حضور یافته و برای برادرش تلاش می‌کند.

 

➖ یاسر اسلام‌دوست‌؛ عسگر اسلامدوست نماینده تالس در مجلس ششم به همراه فرزندش یاسر که کاندیدای انتخابات مجلس است در جلسات مختلف شرکت می‌کند و علی خندستانی نیز در آخرین اقدام حمایت علنی خود را از اسلامدوست اعلام کرد.

 

➖ فرشید ره‌انجام: همچنان در زادگاهش جوکندان و شهرها و روستاهای اطراف دیدارها و جلسات مردمی را دنبال می‌کند تا مانند دور قبل رای خالص و یکدست دیارش را در جیب داشته باشد.

 

➖راشد پورمیرزایی چروده جوان نخبه و تحصیل‌کرده پره سری این روزها بر شدت تلاش خود افزوده تا همشهریانش را مجاب کند از او به عنوان نامزد بومی  شهر حمایت ویژه داشته باشند.

 

➖ سیدسجاد بالاد رقیب محمدیاری در ماسال و شاندرمن به شدت در حال فعالیت است، وی که دمترای ارتباطات دارد از ظرفیت رسانه‌ها غافل نمانده است.

هم تمرکز را در ماسال و شاندرمن گذاشته و باانگیزه و پرامید فعالیت انتخاباتی خود را پیش می‌‌برد.

 

➖ علی فتح‌اللهی که به تازگی تایید صلاحیت شده این روزها جلسات هزار نفری برگزار می‌کند و بیشتر تمرکز طرفدارانش در شهرستان تالش بوده و نگاهی به آرای ماسال و رضوانشهر دارد.

 

➖ محمد شیخان ، مدعی نوظهور این دوره از انتخابات، تلاش مضاعفی را آغاز کرده و نشست‌های تخصصی با بانوان و جوانان ماسالی و شاندرمن برگزار کرده است. ولی الله عظمتی فرماندار اسبق رشت از مهمترین افراد ستاد شیخان است.

 

➖ احسن الله رادمهر خیر مدرسه سازمان گیلانی فعالیت خود را از شاندرمن استارت زده و با برگزاری نشست های انتخاباتی در روستاهای منطقه حضور فعالی در صحنه دارد. رادمهر از رقبای سنتی محمدیاری است.

 

حضور احتمالی محمود شکری نماینده سابق تالش که منتظر تایید صلاحیت است، نیز اوضاع کنونی انتخابات تالش را تا حدودی تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار