کد خبر : 3192
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۵۰

نامه ی مادر شهیدان نهی قناد خطاب به فرمانده ی سپاه قدس گیلان

نامه ی مادر شهیدان نهی قناد خطاب به فرمانده ی سپاه قدس گیلان

اجازه ندهید افکار عمومی تحت تاثیر تحرکات تفرقه افکن برخی رسانه های زرد قرار گیرند/ خلق حماسه ی مردم در هفتم اسفندماه مستلزم همدلی و همزبانی به معنای واقعی ست

به گزارش “درگیلان” به نقل از فرزندان گیل، سیده فاطمه شاد سعادت مادر شهیدان نهی قناد در نامه ای خطاب به سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان از عملکرد برخی جریانات رسانه ای و تحرکات فضای مجازی استان انتقاد کرد و گفت: برخی تلاش دارند با ایجاد شبهه و تفرقه در روند برگزاری انتخابات پیش رو ، مردم را نسبت به خلق حماسه ای ماندگار دلسرد نموده و در جهت اهداف دشمنان گام بردارند.

در بخشهایی از این نامه آمده است: «نکته ی مهمی که قلب دلسوزان و درد کشیدگان انقلاب و نظام اسلامی را جریحه دار می نماید؛ اینکه عده ای از یکسو با قانون گریزی زیرکانه در پرتو فضای رسانه ای موجود برای زیر سئوال بردن نهادهای قانونی مرتبط با انتخابات جولان می دهند و ریزه خواران اینگونه جریانات نیز در گستره ی استانی و شهرستانی با تخریب دیگران در صدد فریب افکار عمومی به نفع مطامع گروهی و جناحی و شخصی خویش اند.

اگر امروز به محتوای ابزار رسانه ای بویژه فضای مجازی جامعه نظری بیافکنیم ، شرایط بغرنج تخریب و تهدید ، تشویش و تفریق به همراه تخریب چهره ها را ناجوانمردانه در حوزه ی پیامهای سیاسی و انتخاباتی درک می نماییم. آیا در چنین ایام مبارک و میمونی که دلسوزان بصیر جامعه در شرف ورود به ایام مرتبط با جشن های دهه ی مبارک فجرند، باید اجازه داد که بدخواهان سودجو، طعم شیرین جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کام اکثریت جامعه تلخ کرده و فضای آرام جامعه را ملتهب سازند؟ آیا ایام مبارک و میمون دهه ی فجر نباید زمینه ساز شور و نشاط اجتماعی برای خلق حماسه ای ماندگار در هفتم اسفند ماه امسال باشد؟ آیا ایجاد و تشدید فضای تخریب و ناامیدی و تشویش اذهان عمومی می تواند به خلق حماسه ای ماندگار در عرصه ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کمک نماید.  مهمتر اینکه جایگاه مسئولان و متولیان نظام برای برخورد با اینگونه اقدامات تشویش آمیز کجاست؟ آیا اتحاد و انسجامی بایسته ای در مسئولان و متولیان سیاسی ، قضایی و اجرایی برای برخورد جدی با خاطیان مشاهده  میشود؟

ما خانواده های شهدا که در طول ۳۸ سال تاریخ پرفراز و نشیب نظام اسلامی برای حفظ ارزش های انقلاب عزیزترین سرمایه های معنوی خویش را تقدیم داشته ایم، هیچگاه اجازه نمی دهیم عرصه های سرنوست ساز نظام که امروز انتخابات مجلس خبرگان رهبری  و مجلس شورای اسلامی نیز از مصادیق بارز آن است ، میدان جولان بدخواهان و تفرقه افکنان قرار گیرد. بویژه که در شرایط حساس فعلی کمترین تحرکی از سوی مسئولان و متولیان دولتی استان احساس نمی شود.»

در پایان این نامه از فرمانده سپاه استان خواسته شده بر حسب تکلیف ذاتی این نهاد انقلابی تدابیر لازم را برای برخورد با هرگونه عمل شیطنت آمیز و نفاق افکن اتخاذ کرده و فرصت هرگونه سوء استفاده را از ایادی استکبار سلب نماید و اجازه ندهید افکار عمومی تحت تاثیر تحرکات تفرقه افکن برخی رسانه های زرد قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار