کد خبر : 89702
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402- 11: 13

نتایج دومین دوره پویش «شخصیت محبوب کتاب من» اعلام شد

نتایج دومین دوره پویش «شخصیت محبوب کتاب من» اعلام شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: نتایج دومین دوره پویش «شخصیت محبوب کتاب من» پس از داوری آثار ارسالی بیش از ۸۰۰ شرکت کننده اعلام شد.

به گزارش گیلانستان، یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام نتایج دومین دوره پویش «شخصیت محبوب کتاب من» اظهار کرد: پس از برگزاری دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» که همزمان با نوزدهمین سالروز پیروزی انقلاب از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و به صورت کشوری برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه استقبال گسترده‌ای از از این پویش در سراسر کشور شکل گرفت، افزود: بیش از ۸۰۰ نفر از علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی و رویدادهای فرهنگی در این پویش شرکت کردند.

 

تقوی با تاکید بر اینکه مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور همزمان با آغاز جشن‌های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، ادامه داد: این پویش با همکاری مشترکی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و ۶ دستگاه فرهنگی از روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) تا (۷ اسفند) توسط اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان انجام شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: در این مسابقه نقاشی ملی که ویژه رده‌های سنی خردسال و کودک از سراسر کشور برگزار شد، علاقمندان باید نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک‌های مختلف هنری طراحی کرده و از طریق، مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir ثبت نام در آن و کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگذاری فایل نقاشی خود، در این مسابقه شرکت می‌کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار