کد خبر : 27
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

ندیمی: تعطیلات تابستانی نداشتم/ معیشت و اشتغال مهمترین تقاضای مردم لاهیجان و سیاهکل

ندیمی: تعطیلات تابستانی نداشتم/ معیشت و اشتغال مهمترین تقاضای مردم لاهیجان و سیاهکل

تعطیلات مجلس شورای اسلامی فرصتی برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه و نشستن پای درددل مردم شهرها و روستاهای کشورمان است.

به گزارش “در گیلان” به نقل از خانه ملت، طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس یک ماه از فصل تابستان به عنوان تعطیلات بهارستان تعیین شده که به دو بخش تقسیم می شود. امسال بخش اول از این تعطیلات در اوایل تابستان و بخش دوم از روز چهارشنبه پنجم شهریورماه آغاز و تا بیست و نهم شهریورماه ادامه داشت و بهارستان نشینان پس از سه هفته متوالی تعطیلات تابسانی صبح روز یک شنبه 30 شهریور ماه در صحن علنی مجلس حاضر شدند.

اما ماهیت این تعطیلات به این دلیل برنامه ریزی شده است که نمایندگان مجلس که سه هفته در تهران و در صحن علنی حاضرند و یک هفته در هر ماه نیز صحن علنی برای سرکشی آن ها به حوزه های انتخابیه شان تعطیل است بتوانند و برای خودشان فرصت داشته و به خانواده هایشان هم رسیدگی کنند و البته به حوزه های انتخابیه بروند و با فراغت بال و وقت کافی به امور مردم رسیدگی کنند. به همین دلیل نیز به سراغ تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفتیم و با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانی از آن ها راجع به مهمترین مطالبات مردم پرسیدیم.

معیشت؛ اشتغال و ابعاد مربوط به حوزه بیکاری مهمترین تقاضای مردم
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی درخصوص مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش در دوره تعطیلات تابستانی مجلس با اشاره به این که تعطیلاتی نداشته است و به موضوعات و جلسات کمیسیون مشترک موانع تولید رسیده است، گفت: بخشی از وقت این سه هفته برای من و حدود 12-13 نفر دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهران به بررسی لایحه دولت گذشت. اما در فرصت کمی که در حوزه انتخابیه داشتم مهمترین مباحثی که مردم مطرح می کردند در اولویت اول معیشت، در اولویت دوم اشتغال و در اولویت سوم تجه بیشتر به ابعاد مربوط به حوزه بیکاری بود.
ندیمی تصریح کرد: مردم توقع دارند که دخل و خرجشان سازگاری بیشتری پیدا کند و در حوزه سرمایه گذاری و تولید نیز توقع دارند که کشاورزی، صنعت وگردشگری فعالیت بیشتری پیدا کند. از جهت شاخص های اقتصادی مردم توقع دارند که تورم بیشتر کنترل شود و در مجموع مسایل عمده مردم حوزه انتخابیه من و بسیاری از شهر های دیگر کشور عموما در حوزه های اقتصادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار