کد خبر : 348
تاریخ انتشار : جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

نماینده انزلی: کرباسچی منحرف است و مردم را ظالم می‌داند

نماینده انزلی: کرباسچی منحرف است و مردم را ظالم می‌داند

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر کنم آقای روحانی میخواست رسم مهمان نوازی را به جا آورد ولی لازم بود همانجا پاسخ حرف انحرافی کرباسچی را می داد.

به گزارش در گیلان، حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ۸دی نیوز با اشاره به حواشی مراسم افطاری رئیس جمهور و صحبتهایی که درخصوص سران فتنه شد، اظهار کرد: آقای کرباسچی انسانی منحرف و آن حرفش نیز انحرافی است و میخواهد طوری جلوه دهد که سران فتنه مظلوم هستند.

وی با بیان اینکه ظلمی که این فتنه گران به نظام، انقلاب، خون شهدا کردند هرگز فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: وقتی ایشان به راحتی میگوید فلانی “سید مظلوم” است، پس حتما مردم را ظالم می داند.

خسته بند همچنین افزود: برخی به دنبال این هستند که فضا را متشنج کرده و وانمود کنند آن افراد طلبکار نظام هستند درحالی که سخت در اشتباهند چراکه سران فتنه بدهکار نظام می باشند.

نماینده مردم انزلی در ادامه تأکید کرد: فتنه گران تا زمانیکه پیش مردم، رهبر انقلاب و جانبازان رسما توبه و عذرخواهی نکنند، ملت هیچ گاه آنان را نخواهد بخشید.

وی با اشاره به سکوت رئیس جمهور در آن میهمانی اذعان داشت: درستش این بود که آقای روحانی صراحتا آنجا موضع می گرفتند زیرا سابقه رئیس جمهور نشان می دهد که جزء کسانی بوده که فتنه را محکوم کرده اند.

خسته بند خاطرنشان کرد: فکر کنم ایشان میخواست رسم مهمان نوازی را به جا آورد ولی لازم بود که آقای روحانی حتما همانجا پاسخ کرباسچی را میداد.

نماینده مردم انزلی در پایان تاکید کرد: اگر در آینده هم رئیس جمهور واکنشی به این قضیه نشان ندهد خود به خود شبهه ایجاد می کند که آقای روحانی نسبت به گذشته تغییر موضع داده و فتنه را محکوم نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار