کد خبر : 2372
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

نگرانی حماسه‌ سازان 8دی از حضور فتنه‌ گران بر مناصب دولتی

نگرانی حماسه‌ سازان 8دی از حضور فتنه‌ گران بر مناصب دولتی

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: حضور تعدادی از فتنه‌گران بر مناصب دولتی بدون توبه، حماسه‌سازان 8 و 9 دی ماه سال 88 گیلان را نگران کرده‌است.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حماسه نهم دی ماه مردم ایران و هشتم دی ماه در گیلان اظهار کرد: شیفتگان و تشنگان قدرت با نفوذ در ساختار نظام می‌خواستند با سوءاستفاده از جمهوریت نظام فضایی را به نفع دشمنان مردم و کشور فراهم کنند.

وی ادامه داد: تشنگان قدرت بستر امید رژیم صهیونیستی به عنوان نیروهای امدادی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کردند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه برخی به بهانه دروغین و تهمت بزرگ تقلب تمام دشمنان درجه یک ملت را مدت هشت ماه امیدوار و خوشحال کردند، تصریح کرد: قطره‌های خون شهدا در عالم اثری دارد و اثر آن در نهم دی ماه با خروش ملت در دفاع از نظام علیه فتنه‌گران و توطئه‌گران به نتیجه رسید.

مهدوی حماسه نهم دی ماه ملت ایران را روز برچیده شدن بساط توطئه دشمن ذکر کرد و گفت: تداوم حماسه نهم دی ماه بر مواظبت از نفوذ غرب‌زدگان و مزدوران آمریکایی و رژیم صهیونیستی فتنه‌گر در بدنه حاکمیتی نظام است.

وی با اشاره به اینکه حضور بخشی از فتنه‌گران بر مناصب دولتی بدون ندامت و توبه حماسه‌سازان 8 و 9 دی ماه سال 88 گیلان را نگران کرده‌است، بیان کرد: اگر روند مذکور ادامه داشته‌باشد، باید منتظر فتنه بزرگ‌تر باشیم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان متذکر شد: در فتنه جدید شعارهای ضدنظام به طور علنی داده‌نمی‌شود، اما آرمان‌ها و شعارهای نظام در عمل لوث می‌شود، همان‌گونه که در مراسم 16 آذرماه سال جاری دیدیم.

مهدوی به برنامه‌ریزی دستگاه برنامه‌ریز جناحی برای به افول کشاندن حساسیت و غیرت دانشجویان دانشگاه‌ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در 16 آذرماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: 16 آذر ضدآمریکایی با درگیری‌های جناحی، سیاسی و مباحث کلیشه‌ای انتخاباتی تبدیل به مراسم تشریفاتی و میتینگ حزبی شد.

وی با بیان اینکه حماسه هشتم دی ماه در رشت و نهم دی ماه در ایران به معنای واقعی جوشش مردمی بود، خاطرنشان کرد: سال 88 تعدادی از مسئولان وقت گرایشی همسو با فتنه‌گران داشتند و در ساماندهی راهپیمایی هشتم دی ماه مردم گیلان تعلل کردند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، حماسه 9 دی را فضای پر خروش مردمی خواند و اظهار کرد: حماسه 9 دی بخشی از صحنه‌های به‌یادماندنی حمایت یک ملت از نظام، استقلال و عزت خود بوده و نشان‌دهنده اوج بصیرت مردم در زمانی است که بسیاری از خواص سکوت کرده یا اینکه برخی از آنها با سران فتنه همراهی کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان داد ملت در دفاع از نظام، استقلال، دین و امنیت خود از بسیاری از خواص پیشتاز و مهیاتر است، بیان کرد: موضوع مذکور جای بسیار شکر دارد.

وی بزرگداشت حماسه 8 و 9 دی ماه مردم گیلان و ایران را پاسداشت یوم‌الله دانست و تصریح کرد: بزرگداشت حماسه هشتم و نهم دی ماه سبب تضمین عزت، سربلندی، استقلال و پیشرفت کشور است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار