کد خبر : 1684
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394- 42: 20

هدف برخی‌ کمرنگ کردن شعارمرگ بر آمریکاست

هدف برخی‌ کمرنگ کردن شعارمرگ بر آمریکاست

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس استان گیلان گفت: در شرایط سیاسی موجود، هدف برخی‌ها کم‌رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا است.

به گزارش در گیلان سرهنگ محمدنیک فطرت ، اظهار داشت: در روز۱۳ آبان دانش آموزان بسیجی با زنگ صبحگاه استکبارستیزی، این یوم الله را آغاز می‌کنند و با حضور حداکثری خود شعار مرگ بر آمریکا را پررنگ‌تر و بلند‌تر از همیشه فریاد می‌کشند.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی موجود که هدف برخی‌ها کم‌رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکاست، دانش آموزان بسیجی گیلانی در روز یوم الله ۱۳ آبان حضور قدرتمندانه خود را بار دیگر با شعاری بلندتر و پررنگ‌تر نشان می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز ۱۵ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی گیلانی با مقام معظم رهبری دیدار کردند خاطرنشان کرد: اهداف کلی ما در راستای تحقق ماموریت‌های ذاتی‌مان انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و شجاعت در بین فرزندان نسل سوم و چهارم انقلاب است.

نیک فطرت تصریح کرد: همه ساله هفتم تا سیزدهم آبان هفته بسیج دانش آموزی را در سطح استان داریم که اوج فعالیت‌هایمان در روز هشتم آبان است و امسال از سوم تا سیزدهم آبان با داشتن دهه استکبارستیزی فعالیت‌های چشمگیری را دنبال کرده‌ایم.

وی گفت: در گروه‌های مختلف سنی امیدان، پویندگان و پیشگامان دانش آموز ۳۰۰۰ واحد مقاومت بسیج دانش آموزی و ۲۱۸۰۰۰ نفر عضو در سطح استان را به صورت سازمان یافته در یوم الله ۱۳ آبان و با شعار مرگ بر آمریکا خواهیم داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه گیلان تصریح کرد: در هفته بسیج دانش آموزی و دهه استکبار ستیزی، حلقه‌های صالحین با موضوع چرا مرگ بر آمریکا، نشست‌های بصیرتی در خصوص برجام، یادواره های شهدای دانش آموز، دیدار پدر شهید فهمیده با استاندار گیلان، مسابقات فرهنگی در حوزه وبلاگ نویسی، اردوی راهیان نور دانش آموزی، غبارروبی مزار شهدا با حضور دانش آموزان، حضور سیاسی دانش آموزی در نمازجمعه، دیدار دانش آموزان نخبه با ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان عالی و کوهپیمایی دانش آموزی ویژه پیشگامان را خواهیم داشت./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار