کد خبر : 582
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

هر مدیری که پا را فراتر از قانون بگذارد برکنار می‌شود

هر مدیری که پا را فراتر از قانون بگذارد برکنار می‌شود

معاون سیاسی‌ ـ‌ امنیتی استاندار گیلان گفت: هر مدیری در گیلان که نتواند سیاست‌های دولت را اجرا کند و به این سیاست‌ها اعتقاد نداشته باشد، برکنار می‌شود.

به گزارش در گیلان، احمدی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا نظام اسلامی ایران را نظام سیاسی و مطرح در عرصه بین‌الملل خواند.

وی اظهار کرد: بسیاری از حکومت‌ها و نظام‌های موجود در دنیا متکی به یک حوزه تمدنی قوی و با ثبات نیستند اما نظام جمهوری اسلامی ایران متصل به تمدن دیرینه ایرانی و اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه تلفیق این دو تمدن، جمهوری اسلامی ایران را شکل داده است، افزود: امروز در دنیای پرحادثه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و با این دو تمدن با ثبات و تاثیرگذار با محوریت ولایت مطلقه فقیه و مردم مانند کوه استوار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که قدرت‌های جهانی در برابر ایران بر سر میز مذاکره می‌نشینند، تصریح کرد: اگر ایران اسلامی از امنیت با ثباتی برخوردار نبود امکان نداشت که قدرت‌های جهانی بر سر میز مذاکرات حاضر شوند و امروز این امنیت را مدیون خون شهدا و ولایت فقیه هستیم.

معاون سیاسی‌ ـ امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف، گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بیگانگان برای نظام ایران اسلامی پدید آورده بودند حوزه هسته‌ای بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر و تلاش شبانه‌روزی تیم دیپلماسی ایران اسلامی به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با همکاری تمام قوا توانست شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد، افزود: در شرایطی که کشور در حوزه اقتصادی طبق آمار عدد منفی را نشان می‌داد با تدبیر دولتمردان به مرحله مثبت رسید که کار بسیار بزرگی بود.

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه اجرای سیاست‌های دولت صرفا در سطح ملی نیست، گفت: ما باید شرایط کار را در اقصی نقاط کشور از مراکز تصمیم‌گیری روستاها تا مراکز سطح بالای نظام را به هم پیوند دهیم که این امر نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران باید سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به درستی اجرایی کنند، یادآور شد: اگر مدیری در گیلان اعتقادی به سیاست‌های دولت نداشته باشد جایگاهی در دولت نخواهد داشت و این دولت نیازمند مدیران توانمند و متعهد است.

این مسئول با اشاره به جایگاه ممتاز بندر مرزی آستارا در گیلان و کشور، بر لزوم توسعه همه‌جانبه این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: موقعیت بی‌نظیر آستارا در حوزه تجاری و گردشگری به‌گونه است که می‌تواند کمک قابل توجهی به اقتصاد گیلان کند و این شهرستان مورد توجه ویژه استان گیلان است.

وی با تاکید بر اینکه مبنای کار مدیران در دولت باید بر محور قانون استوار باشد، ادامه داد: اجرای قانون باید در حوزه کاری مدیران باشد ضمن اینکه در ارزیابی مدیران محور تعهد و قانون را ملاک عمل قرار می‌دهیم و هر مدیری که پا را فراتر از قانون بگذارد برخورد قانونی شده و برکنار می‌شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مجموعه اجرایی انتخابات و نظارت با همدلی و تعامل یک انتخابات سالم و قانونمند را در گیلان مانند دیگر استان‌های کشور برگزار می‌کنند.

در پایان مراسم مذکور محمدمهدی مظفری به عنوان معاون سیاسی‌ـ‌اجتماعی فرماندار آستارا معرفی شد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار