کد خبر : 108348
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403- 51: 10

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

پروژه کتابخانه عمومی روستای تنیان نیازمند تزریق اعتبار است

پروژه کتابخانه عمومی روستای تنیان نیازمند تزریق اعتبار است

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: ‎پروژه کتابخانه عمومی روستای تنیان شهرستان صومعه سرا برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار است.

به گزارش گیلانستان، یاسر تقوی صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با بیان اینکه امروز نهاد کتابخانه های عمومی یکی از متولیان اصلی ترویج فرهنگ مطالعه در کشور و از پیشگامان توسعه دانایی و آگاهی است، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی در کتابخانه های عمومی به عنوان اصلی ترین اقدامات این مجموعه و توسعه فضاهای مطالعاتی و کتابخانه ها در رشد این برنامه‌ها بسیار مهم است.

 

تقوی شهرستان صومعه را یکی از مناطق مستعد فرهنگی با ویژگی‌های منحصر به فرد توصیف کرد که با توسعه کتابخانه های عمومی می‌تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد، افزود: تعامل دوسویه با مسؤولین صومعه سرا، بهره مندی از تجربیات نخبگان و صاحبنظران و نیز خلاقیت در اقدامات و تسهیل دسترسی مردم به کتاب و فعالیت‌های مربوط به کتاب از جمله انتظارات بنده از مسؤول جدید کتابخانه های این شهرستان است.

 

تقوی با اشاره به پیشرفت محسوس پروژه کتابخانه عمومی تنیان گفت: امیدواریم در سال جاری و با تزریق اعتبارات کافی شاهد بهره برداری از این کتابخانه عمومی نیز باشیم.

 

کتابداران و کارکنان کتابخانه های صومعه سرا همراهان من در طی این مسیر سخت

 

در ادامه این مراسم «آرزو عباس زاده» رئیس پیشین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا نیز با تشکر از فرصت ۴ ساله خدمت به مردم این شهرستان، تلاش برای توسعه فرهنگ مطالعه و بهبود شاخص‌های مختلف این حوزه را از اهداف خود برشمرد و از فرماندار، مسئولین شهرستان و مدیرکل و مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان و نیز کارکنان، کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی صومعه سرا به عنوان همراهان پرتلاش خود در این مسیر سخت یاد و از آنان قدردانی کرد.

 

تجربه گذشتگان چراغ راه در مسیر خواهد بود

 

«جلال فردی مقدم» سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا نیز در این مراسم، ضمن تشکر از کوشش‌های خانم عباس زاده در مسیر تعالی کتاب و کتابخوانی، به ظرفیت‌های فراوان شهرستان صومعه سرا برای توسعه امر کتاب و کتابخوانی اشاره و از اعتماد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار این شهرستان به خود برای ورود به این عرصه تشکر کرد.

 

وی با بیان اینکه با استفاده از تجربه‌های موفق گذشتگان و نگاه به آینده با کمک و هم افزایی مسؤولان و نخبگان، جایگاه واقعی شهرستان را در استان گیلان و کشور به دست آورده و تجربه گذشتگان را چراغ راه در این مسیر قرار دهیم.

 

‎پروژه کتابخانه عمومی روستای تنیان نیازمند تزریق اعتبار است

 

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های ۴ ساله خانم عباس زاده چوبر در شهرستان صومعه سرا، «جلال فردی مقدم» سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان انتخاب و معارفه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار