کد خبر : 585
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394- 06: 21

کار و فعالیت ما برای انتخابات نیست/عده ای همه چیز را به انتخابات ربط می دهند

کار و فعالیت ما برای انتخابات نیست/عده ای همه چیز را به انتخابات ربط می دهند

حسن خسته بند گفت: کار و فعالیتهای ما به انتخابات ربطی ندارد ، بسیاری از فعالیت های عمرانی ما مربوط به سالهای گذشته است و شما امروز ثمره آنها را می بینید ، البته عده ای همیشه در تلاشند تا از فرصت استفاده نمایند و اینگونه مسایل را با انتخابات پیوند دهند.

به گزارش در گیلان به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی خبرنگاران انزلی به همراه مهندس حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی شهر که مستقیما تحت نظر نماینده شهرستان بودند بازدید نمودند.

از جمله مهمترین پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت می توان به جاده کنار گذر ،وضعیت آب و فاضلاب ،تصفیه خانه ،موج شکن ، استخر مجهز برای بانوان و اضافه نمودن بخشی جدید به بیمارستان اشاره نمود.

مهندس حسن خسته بند در خصوص چگونگی روند احداث بخش جدید در بیمارستان انزلی گفت: بخش زیادی از  هزینه های این پروژه عمرانی از درآمد دانشگاه علوم پزشکی انزلی فراهم می شود و بخش دیگر از بودجه های ملی، البته قبلا این درآمد به انزلی بر نمی گشت اما ما با رایزنی و گفت و گو توانستیم این درآمد را به این شهر برگردانیم.

وی افزود: در قسمت جدید بیمارستان دستگاه آنژیو گرافی ، بخش قلب ، آی سی یو و سی سی یو اضافه می گردد.

وی در خصوص اضافه شدن تجهیزات مدرن تر و بروز تر به بیمارستان انزلی گفت: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان انزلی هم اکنون در حال نصب می باشد و اگر خدا بخواهد یک دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته تا پایان شهریور ماه نصب خواهد شد که ۱۶ برابر قوی تر از نمونه های قبلی خود می باشد ،ضمن اینکه قرار است تا پایان سال یک دستگاه ، ام آر آی نیز در این بیمارستان نصب گردد.

خسته بند در رابطه با بخش دیالیز بیمارستان انزلی ادامه داد: ما سعی کردیم در ماه های گذشته بخش دیالیز بیمارستان انزلی را با مدرن ترین دستگاه های جهان مجهز نماییم ،تا انزلی چی ها بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند و مردم شهرهای همجوار نیز برای درمان به انزلی سفر نمایند.

مهندس خسته بند در رابطه با تصفیه خانه انزلی گفت: این تصفیه خانه به وسعت ۳ هزار متر مربع در روستای شانگهای پرده انزلی در حال احداث می باشد که تا کنون ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت و ۳ میلیون یورو برای خرید تجهیزات خارجی هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه پیشرفت ۸۶ درصدی داشته و به پیمانکاری شرکت کیسون انجام می شود و امیدواریم تا آخر سال به پایان برسد.

نماینده مردم انزلی در رابطه با روند نوسازی استخر مجموعه ورزشی شهید پیشگاه هادیان انزلی گفت: این پروژه تقریبا متوقف شده بود ،اما با تخصیص اعتبار توانستیم به پیشرفت و ساخت و ساز آن کمک نماییم و همانطور که اکنون مشاهده می نمایید به بهترین و زیباترین شکل در حال ساخت می باشد.

وی با اشاره به اینکه بانوان در انزلی به جهت استفاده از امکانات ورزشی با محدودیت مواجه هستند افزود: این استخر به صورت مجهز و با تمامی امکانات برای استفاده بانوان طراحی شده است.

وی همچنین در رابطه با موج شکن های جدید انزلی اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد از مردم انزلی تا کنون این موجشکن های جدید و زیبایی های آن را ندیده اند ، یقین داشته باشید که این موج شکن ها پس از پایان به یک منطقه برای جذب گردشگر مبدل خواهند شد.

وی در همین خصوص افزود: می خواهیم با همکاری بخش خصوصی در انتهای این موجشکن یک رستوران سه طبقه و شیشه ای اضافه نماییم.

نماینده مردم انزلی پس از پایان بازدید ها در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در طول سه دوره ای که بنده به عنوان نماینده خدمتگذار مردم انزلی بودم ،تلاش کردم زیر ساخت ها را وسعت دهم تا در آینده برای پروژه های عمرانی شهری مشکلی نداشته باشیم.

خسته بند با اشاره به اهمیت زیر ساختهای شهری تاکید کرد: توسعه زیر ساخت های شهر با توسعه اقتصاد شهر رابطه ای مستقیم دارند.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه عده ای می گویند این فعالیتها از جانب شما انتخاباتی است و آیا واقعا اینگونه است یا خیر بیان کرد: کار و فعالیتهای ما به انتخابات ربطی ندارد ، بسیاری از فعالیت های عمرانی ما مربوط به سالهای گذشته است و شما امروز ثمره آنها را می بینید ، البته عده ای همیشه در تلاشند تا از فرصت استفاده نمایند و اینگونه مسایل را با انتخابات پیوند دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار