کد خبر : 438
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394- 59: 19

کربلایی: گلویی که ثناگوی جریان فتنه باشد نبود آن از بودنش بهتر است

کربلایی: گلویی که ثناگوی جریان فتنه باشد نبود آن از بودنش بهتر است

آنگاه که هزینه میلیاردی برای سفر آقای روحانی به استان گیلان شد و از بودجه سازمانها ، نهادها و فرمانداریها مبالغی کلان صرف پذیرایی و تبلیغات و ایاب و ذهاب شد چرا از این حنجره استفاده نکردی؟

به گزارش در گیلان به نقل گیلان آنلاین، به دنبال انتشار نامه غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به حجت الاسلام اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان یادداشتی خطاب به جعفرزاده در وبلاگ خود متشر کرد که متن آن بدین شرح است:

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۹۴/۳/۲۴ در بزم سالگرد انتخاب آقای رییس جمهور روحانی و در حضور مردان دولتی استان گیلان مطالبی طرح کرد که بازتاب منفی و گسترده ای در شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها داشت.

او طی مطالب گستاخانه ای،دولتمردان و مدیران دولت احمدی نژاد را که اتفاقاً خودش نیز مدتها جزء مدیران آن دولت بوده را به قوم مغول تشبیه کرده و منتقدان دولت فعلی را افرادی بی ریشه و بی اصل و نسب دانسته.جعفر زاده که لازم بود پس از پخش فایل صوتی اش، از مردم ایران عذرخواهی کند، بی ادبی و اهانت را مضاعف کرده و طی نامه ای خطاب به روحانی فاضل و خطیب توانا حجة الاسلام والمسلمین اشجری ، مجموعه ای از اتهامات و اکاذیب را به ایشان نسبت داده که ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسد.

۱_ جعفرزاده در ابتدای نامه اش به محرمانه بودن نامه تاکید کرده ولی مشخص نشد به چه دلیل متن کامل این نامه در سایت خبری کاسپین که شنیده شده متعلق به فرزند مسئول دفتر آیة الله قربانی است منتشر شده.

۲_جعفرزاده مدعی شده که از قول من خبر کذبی پخش شده و نوشته است که من نگفتم که منتقدین دولت فعلی بی ریشه و بی اصل و نصب هستند( البته منظورش اصل و نسب بوده است) ،البته ایشان در جای دیگر از لغت تسریع استفاده کرده که منظورش تصریح بوده است.

۳_ جعفرزاده همه کسانی که منتقد وی بوده اند را افرادی بی تقوا دانسته و از اشجری به خاطر مصاحبه روشنگرانه اش انتقاد کرده .

۴_جعفرزاده خطاب به جناب اشجری نوشته (( نه همانند شما در رسانه های عمومی بلکه خطاب به شما در نامه محرمانه مطالبم را بیان میکنم)) که البته باز این سوال مطرح می شود که اگر چنین است چه کسی این نامه را در اختیار سایتها و خبرگزاریها قرار داده است.

۵_ جعفرزاده از اشجری خواسته توضیح دهد(( در تکوین انقلاب کجا بوده و یا در درگیری با منافقین کجا بوده است؟!)) البته بنده نه به آقای جعفرزاده بلکه جهت تنویر افکار عمومی اعلان میدارم که پدر جناب آقای اشجری در کسوت روحانیت از مبارزان و انقلابیون و مردان نهضت امام خمینی(ره) در قبل از انقلاب اسلامی بوده که در سال ۱۳۵۶ طی یک تصادف ساختگی توسط رژیم طاغوت به شهادت رسیده ، ضمن اینکه جناب مجتبی اشجری از جانب مادری به شهیدجلیل شفیعی و از جانب همسر به خانواده شهید حسین موحدی تعلق دارد و اینجانب شهادت میدهم جناب آقای اشجری در سن نوجوانی بهمراه دایی شهیدش در درگیری با منافقین در منطقه سردار جنگل و نقره دشت حضور فعال داشته و از فعالان حزب جمهوری اسلامی در رشت بودند.

بنده بسیار مایلم در یک جلسه علنی و با حضور علاقمندان ، ریشه های خانوادگی هر دو نفر یعنی اشجری و جعفرزاده را بررسی کنیم و سوابق فعالیت سیاسی هر دو نفر را به صورت مقایسه ای مورد بررسی قراردهیم.البته تعجب اینجاست که کسی که سالها در رأس بنیاد شهید استان بوده چگونه از تعلق جناب اشجری به شهید و شهادت و ایثار بی خبر است.

۶_جعفرزاده در نامه مثلاً محرمانه اش نوشته ((ظاهراً عبارت مغول بودن سیستم قبلی( منظورش دولت احمدی نژاد است) خیلی شما را متأثر و ناراحت نموده که خوب است بدانید بنده با تخفیف آن عبارت را عرض کردم و معتقدم مغولها خسارت کمتری به این کشور زدند)). خدا را شکر این اهانت و بی ادبی با دستخط خودش به نگارش در آمده و بهتر است جعفرزاده توضیح دهد او که مدتها مدیرکل بنیاد شهید استان در دوران دولت احمدی نژاد بوده، خود را نیز مغول میداند؟ و یا همان تعداد از مدیران احمدی نژاد که در آن جشن حضور داشته اند را نیز مغولیست میداند یا خیر؟البته خوب است جعفرزاده پاسخ دهد که چه نسبتی بین سخنانش با سخنان اوباما و سران رژیم صهیونیستی وجود دارد، چون آنان نیز به همین شدت نسبت به دولت احمدی نژاد کینه داشتند.

۷_جعفرزاده، جناب اشجری را متهم کرده که (( هنگامی که رییس بنیاد شهید بوده به تقاضاهای غیر منطقی وی پاسخ مثبت نمیداده و اشاره کرده که اشجری از دهقان،رییس بنیاد مرکز تقاضای مبلغی کرده تا برای شورای هماهنگی تبلیغات استان استفاده کند)) بحمدالله معلوم شد که اشجری برای کارهای شخصی اش درخواست پول نکرده و مبلغ بیست میلیون تومان وام قرض الحسنه خواسته تا بتواند برای شورای هماهنگی تبلیغات استان ساختمانی را اجاره کند. حال که آقای جعفرزاده مدعی است که دلش به حال خانواده شاهد می سوزد به او میگوییم لطفاً به آرشیو منزل و آرشیو بنیاد شهید و اسناد مالی در حسابداری بنیاد شهید نگاهی بیاندازید و ارقام بالا و کلانی که در دوران اصلاحات به نشریات و مجلات اصلاحاتی استانی دادید را محاسبه کنید و به خود نهیب بزنید که چرا پول دارو و درمان جانبازان را صرف مصاحبه های تکراری در نشریات استان نموده اید؟

در اصل مصاحبه های جعفرزاده این نشریات را آباد میکرد و مهمترین و بیشترین کمک ها را از دست جعفرزاده دریافت میکردند.

۸_جعفرزاده از اینکه مسئول شورای هماهنگی استان گیلان توانسته رتبه اول کشوری را کسب کند ناراحت شده و اسم این فعالیتها یعنی ((هزینه برای برپایی باشکوه مراسم روز قدس، ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن و راهپیماییها و ایام الله را اسراف دانسته است)) در حالی که جداً باید از جناب اشجری تقدیر کرد.

۹_جعفرزاده جناب اشجری را متهم کرده که به او گفته است(( در آینده تو را رد صلاحیت خواهم کرد)) بنده از جناب اشجری سوال کردم که فرمودند دروغ محض است و اصلاً چنین سخنی نگفته. البته در همینجا از مجموعه نظارت رشت و استان و شورای نگهبان خواهش میکنم حتماً در مورد این نماینده و سایر کاندیداهای مجلس به سوابق و فعالیت های سیاسی شان توجه کرده و با عنایت به اسناد و مدارک موجود در نظارت و سایر دستگاه های حفاظتی و اطلاعاتی ، عدالت را در مورد کاندیداها و مردم بکار ببندند تا حقوقی از اشخاص ضایع نشود.

۱۰_جعفرزاده ادعا کرده که ((حنجره اش برای اشجری غصه ای شده و مدعی شده که عمدتاً اعمال اشجری خلاف قانون است)). بنده هم عرض میکنم گلویی که سخن گفتن درباره فتنه را تجارتخانه مخالفان فتنه بداند و یا ثناگوی جریان فتنه باشد ، هیچ ارزشی ندارد و نبود آن از بودنش بهتر است. بهتر است این حنجره را زمانی به بکار می گرفتی که فتنه گران در این استان مسئولیتها و پستهای بالا را به تصرف خود در آوردند.آنگاه که هزینه میلیاردی برای سفر آقای روحانی به استان گیلان شد و از بودجه سازمانها ، نهادها و فرمانداریها مبالغی کلان صرف پذیرایی و تبلیغات و ایاب و ذهاب شد چرا از این حنجره استفاده نکردی؟ آن زمان که بر خلاف قوانین و مقررات شهری، عمارت آدینه پایه گذاری شد و اکنون نیز دارای تخلفات مبین و روشن است چرا باد به حنجره نینداختی و به دست بوسی رفتی؟ حنجره شما مثل شیپوری است که سوتک آن افتاده و فقط داخل آن باد هوا رفت و آمد میکند.

۱۱_البته متوجه نشدم چرا جعفرزاده در گرماگرم دعوا با کسی که به قول او غیر متعهد به جبهه و جنگ و ایثار است ، یکباره از رها کردن درس و مشق خودش در شیراز و از اعزام به جبهه در سال ۶۶ مطالبی را بیان کرده است .بنده خیلی مشتاق هستم از جعفرزاده بپرسم از سال ۱۳۵۹ تا سال۱۳۶۶یعنی ۷ سال دوران دفاع مقدس کجا بوده و یا مایلم بشنوم چه مدت در شلمچه بوده و در کدام عملیات چه نقشی داشته و علت جانبازی اش چیست؟و یا نامه یگان اعزام کننده را می دیدم. اگر کسی هست در این زمینه ها توضیحی بدهد، خوشحال میشوم.

۱۲_ جعفرزاده اشاره ای هم به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان نموده و خواسته که اشجری را ضد نماینده ولی فقیه معرفی نماید که البته این ادعا از چنین شخصی ، کمی خنده دار است.

روحانی فاضل و تحصیل کرده ای مثل اشجری همواره در خدمت نماینده ولی فقیه و شخصیتی چون آیة الله جنتی بوده و هرگز علیه آیة الله قربانی نیز سخنی بر زبان جاری نکرده. موضوع رد صلاحیت مهدی قربانی فرزند آیت الله قربانی هم ربطی به استان و آقای اشجری نداشته و اسناد و مدارک موجود در شورای نگهبان و منابع چهارگانه، موجب این رد صلاحیت شده است و آقای جعفرزاده میداند تایید و رد صلاحیت نهایی افراد بایستی توسط هیئت مرکزی نظارت انجام شود و تصمیم گیرنده نهایی، استانها و شهرستانها نیستند. بدیهی است رد صلاحیت فرزند آیت الله قربانی در لاهیجان نمی تواند به معنای خصومت شخصی آقای اشجری و یا هر عضو دیگر هیئت نظارت با آیت الله قربانی تلقی گردد و بهتر است آقای جعفرزاده بداند که طرح اینگونه مباحث نمی تواند دلیل محکمی برای صداقت وی باشد.

۱۳_جعفرزاده مدعی شده که (( اشجری در دفتر نظارت شورای نگهبان دارای سمت است)) این ادعا هم کذب است و چارت تشکیلاتی دفترنظارت قابل رویت است و آقای اشجری هیچ مسئولیتی غیراز شورای هماهنگی تبلیغات استان ندارد و عضویت جناب اشجری و یاهر شخصیت دیگر در هیئت نظارت، مقطعی ، موردی و موقت است و فقط برای ایام انتخابات تنظیم شده است و سوابق هیئتهای نظارت استانی و شهرستانی حکایت از این امر در دوره های گوناگون دارد.

۱۴_ جعفرزاده مدعی شده که (( جعبه سیاه آقای اشجری دارای محتویات فروانی است)) اگرچه این ادعا هم یکی از حرفهای خنده دار آقای جعفرزاده است ولی اینجانب چون سالهای متمادی با جناب اشجری ارتباط دارم اعلان میدارم که جعبه اعتقادات و رفتارهای آقای اشجری سیاه نیست و اتفاقاً بسیار شفاف و روشن است.

اشجری مردی غیور، طلبه ای فاضل و زحمت کشیده در مدرسه دارالشفاء قم ، سیاستمداری مومن و انسانی ولایتمدار است که تمامی اعتقادات و افکارش بالای منبر برای مردم بیان میشود و اصولاً اسرار نهفته ای ندارد و همواره از اعتقادات و باور های دینی و سیاسی اش مردانه دفاع کرده و اقدامات او علیه جریان فتنه طی سال ۸۸ و از آن پس بر همگان مشهود است.

۱۵_بنده و بسیاری از دوستان انقلابی و مردم علاقمند به انقلاب اسلامی معتقد و معترف هستیم در دوران مسئولیت آقای اشجری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبتها و ایام الله به خوبی و با وزانت بالا برگزار شده و تا کنون نیز در حق این روحانی فاضل جفایی فاحش صورت گرفته و بهتر بود از وجود وی در یکی از ادارات و سازمانهای استانی بهره گیری میشد. در این استانی که بعضا برخی افراد ناتوان و یا فتنه گر و یا حداقل ساکتین فتنه ، پستهای فرهنگی و آموزشی را در اختیار دارند، عدم استفاده از تجارب و تواناییهای مدیریتی چنین شخصی فقط ظلم به استان گیلان محسوب میشود.

اینجانب به جعفرزاده میگویم اتفاقاً آنچه که شما به عنوان نقاط ضعف برای آقای اشجری بر شمردید، همان نقاط مثبت مدیریت اشجری است وبهتر از دیگران میدانی که شورای هماهنگی تبلیغات برای مناسبتها و ایام الله هیچ گونه بودجه ای در اختیار ندارد و وظیفه اش این است تا در چنین ایامی از توان سازمانها وادارات بهره گیری کند و وظایف فرهنگی و تبلیغی را از سازمانهای دولتی طلب کند.

و نکته آخر اینکه آقای جعفرزاده باید پاسخ دهد چرا با زبان بی ادبانه و گستاخانه ، منتقدان دولت فعلی را افرادی بی ریشه و بی اصل و نسب نامیده و چرا دولتمردان گذشته با پشتوانه ۲۴ میلیون رأی را به قوم مغول تشبیه کرده است؟

اما این نکته مهم است که جریان فتنه و غوغاسالاران در استان در اقدامی پیش گیرانه مایل هستند از عضویت افرادی لایق، توانمند، محکم و استوار در هیئتهای نظارت جلوگیری کند و این نوع فضا سازیها و مشابه آنچه که آقای جعفرزاده در نامه اش آورده و یا حملاتی که بعضی اعوان وانصار کاندیداهای رد صلاحیت شده در مورد آقای اشجری مطرح می کنند ، همه و همه جهت تکمیل فتنه آینده است.آنان مایلند آقای اشجری را درگیر پاسخگویی کرده و وی را وارد نوعی درگیری سیاسی کنند تا پیشاپیش بی طرف بودن مجموعه های نظارتی را زیر سوال ببرند.فلذا از جناب آقای اشجری در خواست میکنم که به اینگونه اراجیف پاسخ ندهند و خداوند بهترین مدافع است.

والسلام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاعلی یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

زنده باد حاج حسن کربلایی که به حق مرد کربلایی… ..مرگ بر فتنه گر منافق..

طالب دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

جناب آقای کربلائی آقای جعفرزاده باتحریرنامه به آقای اشجری موجی از تشویق خاطر را ایجاد و سئوالاتی طرح نمود که میگوید مستند است لطفا جواب را مستندارائه نمایید . […] دوران تصدی ایشان دربنیادشهید ودوران نمایندگی اش رارو کنید.

رفتن به نوار ابزار