کد خبر : 108614
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403- 42: 19

فرمانده انتظامی فومن:

کشف ۹ کیلوگرم تریاک در فومن/ یک قاچاقچی دستگیر شد

کشف ۹ کیلوگرم تریاک در فومن/ یک قاچاقچی دستگیر شد

فرمانده انتظامی فومن از کشف ۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک نفر در محور سراوان به فومن با خودرو سواری پژو ۲۰۶ صندوق دار در حال انتقال مواد مخدر است، افزود: با تحت نظر قرار دادن نامحسوس مسیر، خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف ۹ کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود، خبر داد و گفت: قاچاقچی ۳۶ ساله این پرونده نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار