کد خبر : 1917
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

گردان‌های امام حسین (ع)سپاه گیلان آماده‌سازی می‌شوند

گردان‌های امام حسین (ع)سپاه گیلان آماده‌سازی می‌شوند

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: گردان‌های امام حسین (ع) سپاه قدس گیلان در قالب آموزش‌های تاکتیکی و تکنیکی و کلاس‌های عملی آماده‌سازی می‌شوند.

به گزارش در گیلان، سردار محمد علی حق بین اظهار داشت: گردان‌های رزمی امام حسین (ع) در سر تا سر استان خود را برای جنگ‌های سخت احتمالی آماده می‌کنند و این آماده‌سازی به‌صورت فراخوان گروهانی و گردانی انجام می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: گردان‌های امام حسین(ع) هفته‌ای یک بار به‌صورت کلاس‌های تئوری در قالب آموزش‌های تاکتیکی و تکنیکی و کلاس‌های عملی در قالب مانورها و عملیات‌های آماده‌سازی در شهرهای استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودم در حد امکان از نزدیک بر این عملیات نظارت دارم خاطر نشان کرد: فرماندهان و بازرسان سپاه قدس گیلان بر برگزاری این کلاس‌ها و عملیات‌ها نظارت کامل دارند.

سردار حق‌بین با بیان اینکه برنامه این هفته گردان‌های امام حسین (ع) در غرب استان و در شهرهای آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال است تصریح کرد: در کلاس‌ها و عملیات‌های رزمی نیروها تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین را در میدان تیر تمرین می‌کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها و عملیات‌ها آماده‌سازی نیروهای رزمی در شرایط مختلف و استفاده از فناوری‌های روز در بخش رزم است که در سرتاسر استان با هماهنگی و نظم به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار