کد خبر : 107206
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403- 15: 16

نگاهی به حقیقت/

گوشه‌ای از اقدامات یک گروه جهادی در محلات کم برخوردار رشت به روایت تصاویر 

گوشه‌ای از اقدامات یک گروه جهادی در محلات کم برخوردار رشت به روایت تصاویر 

.

به گزارش گیلانستان، در جمهوری اسلامی ایران پاسخ به شبهات حتی اگر از غرض و فتنه باشد باید دقیق و صریح انجام شود چراکه دانستن حقیقت حق مردم است و فرض جهاد تبیین در اینگونه موارد صدق عینی پیدا میکند .

 

مردم حق دارند بدانند که بیت‌المال چگونه صرف می‌ شود و چه نظارتی بر حسن صرف آن وجود دارد.

 

در چند روز گذشته خبری و فهرستی از کمک‌های دولتی به گروه‌های جهادی در رشت روی خروجی سایت‌های موافق و مخالف قرار گرفت و هرکس حرفی زد.

 

چه باک از موج بحر آن را که دارد نوح کشتیبان!

 

این نوشتار قصد توجیه کمک به گروه‌های جهادی را ندارد که آن‌هم در جای خود توسط مسئولان امر باید انجام شود که گویا صورت پذیرفته است ولی مهم‌تر از این بحث‌های قانونی و رسانه‌ای ثمر این هزینه‌هاست .

 

امکان ندارد کسی خود را رشتی بداند و تابه‌حال گذرش به محله معلولین و کوچه‌های آسایش نیفتاده باشد و یا لااقل از شرایط و وضعیت آن نشنیده باشد.

 

محله‌ای که مردمانی خوب و شریف و عزیز و البته محروم دارد. مردمان این محله خیلی از مال دنیا برخوردار نیستند و مثل خیلی از محلات مرفه نشین مدیران اجرایی در همسایگی آنها زندگی نمی‌ کنند تا حداقل به خاطر خودشان هم که شده پیگیر برخورداری محله از امکانات روز باشند.

 

حتماً جای تأسف است ولی دستگاه‌های فرهنگی هم کمتر تمایلی به حضور و فعالیت در اینجا دارند بااینکه ساختمان مرکزی آنها در حوالی همین محله قرار دارد در چنین شرایطی گروه‌های جهادی قد علم کرده‌اند تا به مردم این محله خدمت‌رسانی کنند و صدالبته در این کار مقدس چشمداشتی هم به کمک‌های دولتی ندارند ولی به لطف الهی در دولت اوج همت این عزیزان قدر دانسته شده و مختصری از کمک‌هایی را که در دولت‌های قبل در اختیار سمن‌های بی‌ استفاده در راستای باندبازی سیاسی قرار می گرفت را برای کمک به فعالیت های مؤثر این عزیزان تخصیص داده‌اند .

 

 

گروه جهادی « همه باهم تاخدا » محله آسایش هفت یکی از گروه های جهادی است که بر اساس فهرست منتشره از بودجه دولتی استفاده کرده است.

 

شاید برای بعضی ها این کارها کوچک و ناچیز باشد ولی اگر کمی در تصاویر دقت و میزان استقبال دیده شود حقیقت رخ خواهد نمود!

 

لطفاً قبل از هر قضاوتی نگاهی به این گزارش تصویری بسیار مختصر بیندازید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار