کد خبر : 44
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393- 18: 11

یاری: تبیین جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی موجب سعادت انسانها می شود

یاری: تبیین جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی موجب سعادت انسانها می شود

دیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تبیین نقش و جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی موجب سعادت و رستگاری دین، دنیا و آخرت انسانها خواهد شد.

به گزارش “درگیلان” به نقل از مهر، حجت الاسلام جمال یاری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد غدیر استان افزود: دهه امامت و ولايت با هدف ايجاد فرصتي براي بيان حقيقت مسئله امامت، ولايت و ولايت فقيه در جامعه است.

وی همچنین تشريح و تبيين مسئله غدير براي مردم به‌ ويژه نسل جوان را مهم د انست و اظهارداشت: مهمترین پیام دهه ولایت مبارزه با نفس و اطاعت از دستورات ولی فقیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دهه ولایت و امامت از جنبه‌ های گوناگون دارای اهمیت خاصی است و گفت: اطاعت از دستورات ولی فقیه رمز پیروزی امت اسلامی است.

وی افزود: تبیین نقش و جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی موجب سعادت و رستگاری دین، دنیا و آخرت انسان می شود و باید در این زمینه فعالیت مضاعفی انجام گیرد.

یاری اظهارداشت: دهه ولایت و امامت ترسیم زیبای خط رهبری و فرصت مناسبی برای تقویت انگیزه تبعیت از رهبری است.

وی اذعان داشت: دهه ولایت زمان مناسبی برای بازخوانی جایگاه ولی فقیه و بررسی ابعاد مختلف این مهم در رشد و بالندگی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: رهبری عامل مهم وحدت، یکپارچگی و همبستگی در میان ملت های مسلمان است و جامعه اسلامی به واسطه وجود رهبری برجسته، اتحاد خود را حفظ و به مقابله با زورمداران می پردازد.

وی در ادامه مهمترين راه براي حفظ دستاوردهاي دوران دفاع مقدس را پيروي از ولايت فقيه دانست و افزود: در شرايط مختلف فرامين ولايت فقيه همواره راهگشا بوده است.

یاری همچنین دهه ولایت را دهه بزرگ جهان تشیع دانست و اظهارداشت: جهان اسلام با پیروی از فرامین ولایت فقیه در برابر ظلم جهان سلطه و استکبار ایستادگی کند.

وی عید غدیر خم را عید بزرگ امامت دانست و افزود: واقعه غدیر خم در راستای تکمیل دین خدا از سوی رسول الله صلوات الله علیه و آله و سلم به خواست خداوند اتفاق افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه ایران اسلامی را پرچمدار اسلام ناب و فرهنگ غدیر دانست و یادآورشد: هدف اصلی از اجرای برنامه‌ های دهه ولایت تبیین موضوع ولایت فقیه و جایگاه ولایت فقیه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار