کد خبر : 92693
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت آبی کرونا/ شفت زرد شد

۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت آبی کرونا/ شفت زرد شد

 بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت آبی و شهرستان شفت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بستری‌های کرونایی در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

 

وی با اشاره به کاهش بستری‌های کرونایی در استان افزود: ۶ بیمار نیز طی شبانه روز گذشته برای درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان منتقل شدند.

 

مهرابیان با بیان اینکه وضعیت ۴ نفر از بستری‌های کرونایی در استان بدحال گزارش شده است، ادامه داد: مردم همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از عبور و مرور در مراکز شلوغ را جدی بگیرند.

 

وی تصریح کرد: طبق ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۶ شهرستان در نقشه کرونایی گیلان آبی و یک مورد زرد است و رنگ نارنجی و قرمز از این نقشه حذف شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: شهرستان‌های آستارا، آستانه‌اشرفیه، املش، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه‌سرا، تالش، فومن، لنگرود، ماسال و لاهیجان در وضعیت آبی کرونایی و شهرستان شفت در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار