کد خبر : 40870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398- 19: 18

رئیس ستاد مدیریت بحران آستانه‌اشرفیه:

آتش‌سوزی ۳ واحد مسکونی در آستانه‌اشرفیه

آتش‌سوزی ۳ واحد مسکونی در آستانه‌اشرفیه

رئیس ستاد مدیریت بحران آستانه‌اشرفیه با اشاره به آتش‌سوزی چند واحد مسکونی در ساعات اولیه ظهر امروز گفت: سه منزل در این حادثه آسیب دیدند که با تلاش آتش‌نشانی از سرایت کردن این آتش به دیگر منازل جلوگیری شد.

به گزارش گیلانستان رحیم حیدری گلرودباری با اشاره به آتش‌سوزی چند واحد مسکونی در ساعات اولیه بعدازظهر امروز اظهار کرد: متأسفانه حادثه آتش‌سوزی در ساعت دو بعدازظهر آغاز و مأموران آتش‌نشانی به‌محض اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران آستانه‌اشرفیه با اشاره به تعداد منازل آسیب‌دیده در این آتش‌سوزی گفت: سه منزل در این حادثه آسیب دیدند که با تلاش آتش‌نشانی از سرایت کردن آتش به دیگر منازل جلوگیری شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره بر عدم اطلاع از علت آتش‌سوزی بیان کرد: این حادثه ابتدا از سقف یکی از منازل آغاز و به دو منزل دیگر سرایت کرد ولی تاکنون علت آن مشخص نبوده و تیم کارشناسی در محل حاضر هستند تا علت را جویا شوند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با قدردانی از شهرداری‌های دیگر شهرهای استان گیلان افزود: در این حادثه شهرداری‌های لولمان، لاهیجان، کوچصفهان و لنگرود با فرستادن ماشین‌های آتش‌نشانی به آستانه‌اشرفیه کمک بزرگی به اطفا حریق کردند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار