کد خبر : 92747
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402- 22: 15

مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت خبر داد؛

آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر عمومی سطح منطقه ۵ + تصاویر   

آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر عمومی سطح منطقه ۵ + تصاویر    

.

به گزارش گیلانستان؛ دکتر سید مهدی طبائی شهردار منطقه ۵ از آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری آسفالت معابر عمومی در سطح این منطقه خبر داد.

 

وی ساماندهی معابر را به عنوان پیشانی و جلوه خدمات مدیریت شهری در قبال شهروندان دانست و افزود؛ مجموعه مدیریت منطقه ۵ به منظور ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان این مهم را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر منطقه ۵ در ادامه اظهار داشت: با مسائدت اعضای محترم شورای اسلامی و همراهی همه جانبه شهردار رشت و همچنین وضعیت مناسب آب هوایی اجرای طرح ساماندهی معابر سطح منطقه در روزهای آینده با سرعت و جدیت بیش از پیش در معابر اصلی و فرعی با اولویت مناطق کم‌ برخوردار اجرایی می‌شود.

 

دکتر طبائی اذعان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه ۵ در راستای رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری بوده و شهروندان عزیز می‌توانند با انعکاس مشکلات موجود در محل زندگی خود، ما را در انجام هرچه بهتر وظایف‌مان یاری کنند.

 

گفتنی است عملیات روکش و لکه گیری آسفالت با نظارت معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی در برخی از معابر سطح منطقه از جمله کوچه بهار واقع در خیابان امام خمینی کوچه شهید مهدی زاده و کوچه ۳۱ قربانی زاده واقع در جماران به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع انجام شده و هم اکنون کوچه ۲۶ جماران در حال انجام می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار