کد خبر : 1941
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394- 14: 16

آمریکا با عذرخواهی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند

آمریکا با عذرخواهی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند

امام جمعه پره‌سر گفت: آمریکا با عذرخواهی و با خوی درندگی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر دخالت ندادن مسائل جناحی در مراکز علمی و دانشگاهی اظهار کرد: رشد علمی کشور باید شتاب بیشتری داشته باشد.

وی به شتاب علمی کشور در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: رشد مذکور با کندی مواجه شده و مسئولان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تلاش مضاعفی در این زمینه داشته باشند.

مهدی‌نژاد زیر فشار قراردادن نیروهای ارزشی و انقلابی را مایه ناراحتی در جامعه خواند و بیان کرد: ملت ایران فرهنگ شاهنشاهی را به‌هم ریخت تا فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه جایگزین شود.

امام جمعه پره‌سر با بیان اینکه وجود استاد انقلابی و مؤمن نعمت الهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: وجود دانشجویان مؤمن منشأ خیر و برکت در جامعه است.

وی خواستار جدی گرفتن خطر نفوذ دشمن توسط سیاسیون شد و گفت: در دهه ۷۰ نفوذ به سطح میانی مدیریتی کشور رسید و خسارت‌هایی را به کشور وارد کرد.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه آمریکا می‌داند بدون جریان نفوذی امکان رسیدن به اهداف خود در داخل ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: نفوذی‌ها ماموریت دارند چهره منفور آمریکا در افکار عمومی را بزک کنند.

امام جمعه پره‌سر به کشتار بی‌رحمانه نیروهای آمریکایی و هم‌پیمانان این کشور در عراق، سوریه، افغانستان و غزه اشاره کرد و یادآور شد: در مدت ۴۰ سال گذشته آمریکا دو میلیون نفر از مخالفان سیاسی خود در دنیا را توسط سازمان سیا ترور کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عوامل نفوذی در عرصه مطبوعات کشور را شناسایی کرده است، اظهار کرد: موضوع مذکور نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مهدی‌نژاد بر فعالیت‌های دولت طبق سیاست‌های نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: آمریکا با عذرخواهی و با خوی درندگی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار