کد خبر : 92370
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402- 02: 12

آیت الله رمضانی در سیاهکل:  

اعتماد مردم به نظام اسلامی با صداقت مسئولان میسر می‌شود  

اعتماد مردم به نظام اسلامی با صداقت مسئولان میسر می‌شود   

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی فرصتی طلایی به وجود آورد تا مسئولان نسبت به مردم اعتمادسازی و خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق(ع) که در مسجد جامع شهر سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق (ع) بیش از سه دهه امامت امت را بر عهده داشتند و یکی از مهم‌ترین وظایف حضرت این بود که ما با معارف اهل بیت (ع) آشنا شدیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع) حدود ۴ هزار شخصیت را تربیت کردند، تصریح کرد: یکی از اقدامات بزرگ امام صادق (ع) مقابله با انحرافات فکری و اخلاقی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه ما باید با سیره علمی و عملی ائمه اطهار (ع) آشنا شویم و با رفتار خود سیره آن‌ها را به مردم معرفی کنیم، افزود: یکی از بزرگترین سمت‌هایی که به پیروان اهل‌بیت (ع) داده می‌شود این است که با رفتار حسنه خود بتوانند امیر المومنین (ع) را در جامعه معرفی کنند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به هشت درس سعادت در مکتب امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به رفتار خود با انسان‌ها مراقب باشیم، کرامت آن‌ها را در نظر بگیریم و از لحاظ رفتاری خود را برتر نبینیم.

وی با اشاره به انتظارات مکتب امام صادق (ع) از شیعیان، ابراز کرد: برخی‌ها عمل نیک خود را در همین دنیا با غیبت، دروغ و… باطل می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) همچنین به ثواب فراوان خواندن نماز جماعت اشاره و اذعان کرد: انسان وقتی عمل پاکی انجام دهد و همراه خود داشته باشد به حیات طیبه می‌رسد و مردم نیز این فرد را دوست خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فرصت طلایی برای مسئولان به وجود آورد تا بتوانند نسبت به مردم اعتماد سازی و خدمت‌رسانی کنند، اظهار کرد: اگر با صداقت با مردم حرف بزنیم آن وقت مردم به نظام اسلامی اعتماد می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه اگر به شخصی در کشور مسئولیت داده می‌شود تکلیف زیادی هم به وی اضافه می‌گردد، تصریح کرد: اگر از فرصت مسئولیت به درستی استفاده نشود به تهدید تبدیل می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر انسان یک قدم برای رضای خدا و کمک به مردم بردارد، خداوند پاداش بسیاری برایش در نظر می‌گیرد، اذعان کرد: هر چه نسبت به بندگان خداوند گذشت و کرامت داشته باشیم خداوند نیز نسبت به ما گذشت خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار