کد خبر : 103987
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402- 53: 12

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان خبر داد

بهره برداری از پست سیار سنگر تا پایان سال

بهره برداری از پست سیار سنگر تا پایان سال

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه پست سیار سنگر با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی به زودی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

محمود دشت بزرگ امروز، ۲۹ بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام مرحله سخت و حساس تامین زمین پست سیار سنگر، اظهار کرد: این پروژه از پروژه های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است.

 

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی های مختلف و همکاری بسیار خوب مسئولان استان، نمایندگان شهرستان رشت، بخشدار سنگر و دیگر مقامات محلی، زمین پست که بسیار اساسی و مهم بود، تامین شد.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان درخصوص اهداف پروژه عنوان کرد: سرویس دهی مطلوب به مشترکین و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می باشد.

 

دشت بزرگ در مورد مشخصات فنی پروژه نیز اضافه کرد: پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر شامل یک فیدر ورودی و چهار فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پروژه مذکور، افزود: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۹ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

 

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین برق پایدار و مطمئن منطقه سنگر، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه پست سیار پروژه تامین و آماده حمل به محل استقرار است، تصریح کرد: کرسی چینی دیوار انجام شده و دیوارکشی نیز در حال اجراست. مخلوط ریزی و تسطیح زمین نیز پس از صدور مجوز برداشت مصالح توسط سازمان صمت استان، انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار