کد خبر : 84337
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان؛

اقدامات صورت گرفته در ورزش گیلان بی‌سابقه است

اقدامات صورت گرفته در ورزش گیلان بی‌سابقه است

آرمان گفت: اقدامات صورت گرفته در بخش ورزش گیلان طی‌ ماه‌های اخیر به اذعان کارشناسان بی‌سابقه و این از برکات دولت سیزدهم است.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، جهانبخش آرمان امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: استخر ورزشی بانوان آستارا که حدود ۲ دهه رها شده بود با پیگیری مسئولان در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان‌اینکه استادیوم وحدت آستارا مشکلاتی داشت که با اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ مجوز برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ را دریافت کرد، افزود: رختکن‌های استادیوم استانداردسازی و مشکل روشنایی آن برطرف شد و امسال نیز بخشی از کاستی‌هایش برطرف می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در ۲-۳ مکان ورزشی از جمله سالن انقلاب نیز تعمیرات اساسی انجام شده بود که  متاسفانه به دلیل نگهداری نامناسب از سوی مستاجران در سال‌های گذشته از جمله سالن سیبلی شرایط نامناسبی نداشت که امسال پس از برآورد اقدام‌ها از سوی همکاران فنی و مهندسی، پیمانکار در حال انجام کار بازسازی است، تصریح‌کرد: سالن کشتی لوندویل که وضعیت نامناسبی داشت، به صورت ایده‌آلی تعمیر و با تشک استانداردی تجهیز می‌شود تا جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی در شرایط خوبی به فعالیت بپردازند.

 

 

 

آرمان از راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی روستای عنبران بخش مرکزی آستارا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این چمن جوانان علاقه‌مند به فوتبال چمنی از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

 

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پروژه‌های زیر ۵۰ درصد فعلا جزء اولویت‌های دولت نیست، افزود: حدود هفت استخر بابت کرونا و سایر مسائل ظرف مدت ۲ و ۳ سال راکد و رها شده بود که مجددا بازسازی شد که از آن جمله می‌توان از استخر فومن، سردار جنگل، رودبار، صومعه‌سرا، لاهیجان، انزلی و سیاهکل نام برد که دوباره به چرخه فعالیت بازگشت.

 

 

 

وی ادامه داد: برای سالن شهید ساغری لوشان که به حال خود رها شده بود و یک مخروبه‌ای بیش نبود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم.

 

 

 

آرمان به بهره‌برداری از چمن مصنوعی در لوشان اشاره کرد و افزود: در سیاهکل و شفت چمن مصنوعی را به بهره‌برداری رساندیم و در صومعه‌سرا پروژه خیلی خوبی داشتیم که افتتاح شد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه در لنگرود نیز سالن‌های ورزشی بازسازی و تعمیر شد،اضافه‌کرد: سالن زورخانه‌ای و پهلوانی لنگرود به بهره‌برداری رسید و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان ورزشگاه کومله لنگرود هم زیرسازیش تمام شد و در حال نصب چمن مصنوعی است.

 

 

 

وی با بیان‌اینکه در لاهیجان و شفت هم کارهای خیلی خوبی شده و انصافا همت دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و تلاش شبانه‌روزی استاندار و تاکید  این است که پروژه‌های ورزشی نیمه تمام را سر و سامان بدهیم که الحمدالله کارهای خوبی نیز انجام شده است، تصریح‌کرد: حدود ۳۹ مکان ورزشی که رها شده و غیرقابل استفاده بودند ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری رسیدند که به اذعان همه کارشناسان در طول تاریخ کم سابقه و بی‌سابقه بود که از برکات این دولت است.

 

 

 

آرمان اظهارکرد: در کل استان گیلان بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری و از محل اعتبارات ملی و استانی اعتبار داشتیم که صرف پروژه‌های ورزشی می‌‎شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار