کد خبر : 105735
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403- 59: 13

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت خبرداد:

بازدید ایمنی از اماکن پرخطر در رشت

بازدید ایمنی از اماکن پرخطر در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع‌تر آتش نشانان بازدید و پایش ایمنی از اماکن پرخطر رشت انجام می‌شود.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه با هدف پایش ایمنی، بازدید از اماکن پر خطر در شهر رشت انجام می‌شود، اظهار کرد: این اماکن شامل تالارهای پذیرایی، کارخانجات، مجتمع‌های تفریحی، پارک‌هاست که تیم‌های عملیات آتش نشانان به همراه فرماندهان و معاونین نسبت به آغاز بازدید مجدد از این اماکن اقدام کردند.

 

وی درباره اولویت‌های بازدید از این اماکن، افزود: با توجه به حضور جمعیت قابل توجه در این مکان‌ها و البته ساختارهای متفاوت و گاه پیچیده و نیز احتمال وجود انبارها و نحوه دسترسی سریعتر به آنها که می‌تواند در زمان بروز حوادث بسیار حائز اهمیت باشد، از اولویت‌های بازدیدها برای ارائه خدمات سریعتر است.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در این بازدید از فایر باکس‌ها، کپسول‌های آتش نشانی‌، مسیرهای ورود و خروج، محوطه و غیره بازدید شد، در این پایش‌ها بررسی میدانی از تالارها برای اقدامات سریع در حوادث احتمالی، نکات ایمنی موارد پر خطر و نا ایمن و یا کم ایمن برای رفع آن و آگاهی از خطر ارائه شد.

 

بازدید ایمنی از اماکن پرخطر در رشت

 

مومنی با اشاره به آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه خدمات به شهروندان، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی رشت با ۱۵ ایستگاه عملیاتی در خدمت شهر و شهروندان رشتی است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار