کد خبر : 330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

با ۷ نامزد پراقبال انتخابات مجلس از رشت بیشتر آشنا شوید

با ۷ نامزد پراقبال انتخابات مجلس از رشت بیشتر آشنا شوید

۷ کاندیدای پراقبال و دارای مقبولیت عمومی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه رشت چه کسانی هستند؟

به گزارش درگیلان، استان گیلان ۱۳ کرسی در بهارستان دارد و محمد حسین قربانی، حسن خسته بند، محمود شکری، حسن تامینی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، جبار کوچکی نژاد، عطاالله حکیمی، محمد مهدی رهبری، مهرداد لاهوتی، حمید رضا خصوصی،  صفر نعیمی، ناصر عاشوری و ابوذر ندیمی در انتخابات مجلس نهم با رای مردم گیلان وارد مجلس شدند.

از برخی از نمایندگان کنونی استان گیلان به عنوان گرینه‌های اصلی در انتخابات آینده مجلس نام برده می‌شود؛ در این یادداشت ۷ کاندیدای احتمالی که دارای بیشترین اقبال عمومی در حوزه انتخابات شهرستان رشت هستند را معرفی می‌کنیم ( ترتیب اسامی کاندیداهای احتمالی تصادفی است)؛

این یادداشت به صورت ماهانه و تا برگزاری انتخابات ارائه می‌شود.

از افرادی که زمزمه‌های ردصلاحیت شان شنیده میشود و فعالان فتنه ۸۸ به دلیل عدم مقبولیت عمومی در این یادداشت تحلیلی نامی برده نمی‌شود؛

سردار سیدعلی آقازاده؛ نماینده مردم رشت در مجلس هشتم، فرمانده سابق بسیج و ناحیه انتظامی گیلان، مدرس دانشگاه؛ سردار آقازاده دارای محبوبیت خاصی در بین مردم رشت است.

” آقا سیدعلی” شهرباران مدیری مقتدر، متواضع و با کارنامه درخشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن است، مردی که در دوره گذشته نیز با حدود هزار و ۲۰۰ رای از نمایندگی مجلس بازماند.

سردار آقازاده با کمک دوستان انقلابی‌اش یکی از شانس‌های تصدی کرسی حوزه انتخابیه رشت در مجلس دهم است، وی در کنار سردار علیزاده در انتخابات گذشته رشت تأکیدشان بر برخورد با خرید آرا و تخلفات برخی کاندیداها بود.

وی فردی بی‌حاشیه، با اخلاق و مردمی است.

سردار نظرعلی علیزاده؛ کارشناس ارشد مدیریت، مدرس دانشگاه و فرمانده سابق بسیج گیلان و سپاه قدس استان گیلان، سرداری که از وی به عنوان مغز متفکر جریان‌سازی در جبهه اصولگرایی گیلان یاد می‌شود.

سردار علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان است و هرگز سپاه و بسیج را به قصد مسئولیت در سایر حوزه‌‌ها ترک نکرد، سردار را با چفیه ای که همواره بر گردن دارد می‌شناسند؛ سرداری که شاید به قصد حکمیت و رهبری جریان اصولگرایی و نیروهای مومن و انقلابی گیلان از خودگذشتی کند و به شیوه سردار قهرمان گیلانی “ماسک را که همان کرسی بهارستان در مثال امروزی باشد” به عزیز دیگری بدهد؛ هرچند که سردار اقبال زیادی در بین مردم دارد و در صورت حضور در انتخابات و کاندیداتوری یکی از برگ‌های برنده اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم خواهد بود.

سردار علیزاده معتقد است در مهلت قانونی کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری خود را اعلام می‌کند و مخالف شدید تبلیغات زودهنگام انتخاباتی است.

 

سیدولی‌اله عظمتی؛ دکترای مدیریت استراتژیک و فرماندار سابق رشت، فرد محبوب خانواده‌های شاهد و ایثارگر؛ فردی که هم برادرش و هم برادر همسرش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

دکتر عظمتی، فرمانداری و فرماندهی سپاه را در چند شهرستان گیلان سپری کرده و جوان‌گرایی و بها دادن به نیروهای متخصص از مهمترین ویژگی‌های وی است، وی به مدیر جهادی و مقتدر معروف است و در دوران فرمانداری‌اش در مرکز گیلان ثابت کرد که هرگز به جناح و فرد خاصی و حنجره‌های اجاره‌ای باج بده نیست و منافع مردم برایش مهمترین است.

در حالیکه شورای سوم رشت منحل شد، فرماندار رشت در مصاحبه‌ای تاریخی پرده از بسیاری از هشدارهایش برداشت و بار دیگر برای همه ثابت شد که یکی از پاکدست ترین فرمانداران گیلان، عظمتی بوده است.

عظمتی در حالیکه سالها فرماندار مرکز گیلان بود و در حوزه اشتغال‌زایی فعالیت‌های زیادی انجام داد برای اشتغال دو فرزند پسر تحصیل‌کرده خود کاری نکرد و اشتغال جوانان را به استخدام و پست‌های فامیلی  ترجیح داد.

وی این روزها طرفداران بسیاری علی رغم بخش مرکزی در بخش‌های دیگر دارد و بیشترین اقبال وی در بین بخش‌ها مربوط به بخش کوچصفهان است.بسیاری عظمتی را رکوددار کسب آرا در انتخابات آتی می‌دانند. امری که باید منتظر ماند و نتیجه را دید…

جبار کوچکی‌نژاد؛ نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس؛ نماینده مظلوم و انقلابی رشت، نماینده‌ای که علی‌رغم هجمه رسانه‌ای گاه و بیگاه برخی منفعت‌طلبان ابرو خم نکرده و فقط به مردم فکر می‌کند.

نماینده‌ای که نشان داده هرگز در برابر فتنه‌گران سکوت نمی‌کند و همواره پیگیر مشکلات مردم است؛ از ایجاد شعبه تامین اجتماعی در سنگر گرفته تا رفع مشکل بیکاری و اشتغال و مسکن هزاران جوان رشتی از اموراتی است که در کنار قانونگذاری کوچکی‌نژاد پیگیر آنها است.

کوچکی‌نژاد دارای طبع بلندی بوده و مدیری خاضع است؛ دفتر ملاقات مردمی کوچکی نژاد در کنار دفتر دکتر تأمینی از شلوغ‌ترین دفاتر مراجعات مردمی نمایندگان به شمار می‌آید، نماینده‌ای که به جای اجاره سایت و تبلیغات پوشالی با محبت و خرد فردی و جمعی قلب‌ها را اجاره کرده است.

 

دکتر حسن تأمینی؛ نماینده شاگرد اول رشت، وی بالاترین رای را در دوره قبلی انتخابات کسب کرد و راهی بهارستان شد؛ محبوبیت وی علاوه بر لشت نشا در کوچصفهان نیز مثال‌زدنی است.

دکتری که نشان داده علاوه بر دکترای تخصصی دارای دکترای اخلاق نیز هست و در برابر نقد یک رسانه ارزشی به جای سیره ابوشکایتی، سیره همدلی و همزبانی را سرلوحه کار قرار داد و از رسانه منتقد تقدیر کرد!!!

دکتر تأمینی را حلال مشکلات بهداشت و درمان می‌دانند؛ مردی که هرگز از خطوط قرمز عبور نکرده و سینه‌چاک هیچ حزبی نیست.

 

دکتر مظفر نامدار؛ پژهشگر و استاد برجسته دانشگاه، دارای اندیشه‌های ناب اسلامی و طرفدارانی از جنس جوانان انقلابی؛ وی به همره چند کاندیدای دیگر ثابت کردند که پول و ثروت در کسب آرا نقشی ندارد؛ چرا که با کمترین هزینه در دوره گذشته رای بالایی را کسب کردند.

دکتر نامدار مردمی ساده و صادق و مردمی است و علی رغم جایگاه بالای علمی‌اش هرگز به دنبال کسب کرسی‌های مسئولیتی نبوده و پژوهش و تدریس را به دیگر امورات ترجیح داده است.

علی محمد جلوه؛  معلم اخلاق و استاد دانشگاه؛ از اعضای شورای راهبردی حزب الله گیلان است که رجایی‌گونه در انتخاباتها حضور داشته و توانسته در دوه گذشته رای خوب و بالایی را کسب کند.

مسئولیت چندین گروه پژوهشی و عضویت در بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مرکز علمی از جمله فعالیت‌های علی‌محمد جلوه است، استاد جلوه علاقه خاصی به مطالعه دارد و همواره بیشترین وقت خود را صرف مطالعه، پژوهش و تدریس گذاشته است.

*اسماعیلی – جامعه شناس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عشقی یکشنبه , 31 خرداد 1394 - 20:54

عالی بود
ایشالا سه تای اول راهی مجلس بشن
ممنون که اسمی از نماینده منفور استان نیاوردید

ندا سه شنبه , 2 تیر 1394 - 0:06

به امید پیروزی سردار آقازاده

میلاد سه شنبه , 2 تیر 1394 - 20:46

من یه کار نشدنی داشتم که پیش هرکی میرفتم نا امیدم میکرد اما حاج آقا آقازاده واسم بدون هیچ منتی انجام داد , همیشه مدیونشم و هروقت کاندیدا باشه با تمام وجودم ازش حمایت میکنم

محمد چهارشنبه , 3 تیر 1394 - 17:28

بنده شاغل در حوزه ی حمل و نقل جاده ای و ترمینال هستم . در صورت ورود سردار آقازاده به عرصه ی انتخابات از ایشان حمایت خواهم کرد ,چون عملکرد مثبتشان را در حوزه ی حمل و نقل و پایانه ها پر رنگ تر دیدم نسبت به نمایندگان دیگر

لیلا شنبه , 6 تیر 1394 - 2:00

در این لیستی که ارایه دادین ترجیح میدم به دوتای اول رای بدم , بنظرم هیچکدام از نمایندگان فعلی رشت راهی بهارستان نخواهند شد

مهدی یاوری یکشنبه , 7 تیر 1394 - 0:24

رای ما هیات متوسلین به حضرت ابوالفضل عباس چمارسرا فقط و فقط سردار سید علی آقازاده

میثاق دوشنبه , 8 تیر 1394 - 2:15

دکتر تامینی رو از قلم انداختید!

شیرزاد پنجشنبه , 11 تیر 1394 - 4:24

جا دارد در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با دقت بیشتری به صحنه بیایند و افرادی را انتخاب کنند که دلسوز نظام باشند و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری متناقض نباشند , از این رو لازم است که بصیرت افزایی کنیم و متحد شویم تا سربازان ولایت مثل سید علی آقازاده راهی خانه ملت گردند

متقی پنجشنبه , 11 تیر 1394 - 19:32

باور کنید که من چندین ساله سردار آقازاده رو میشناسم , فردی مردمی , خاکی , فروتن است , تمام تلاشش حل مشکلات مردم بود و هست , در طول دوره نمایندگیش بخاطر مشکلات متعددی که برای بنده و دوستانم پیش آمد خدمت ایشان رفتیم و به بهترین نحو ممکن با مکاتبه و پیگیری های جدی دفتر ایشان مشکلاتم مرتفع شد ,نیروهای دفتری و اطرافیانش هم مثل آقای رضایی , آقای عزیزی , آقای نعمتی , آقای فلاح همگی انسان های دلسوز و کارگشاه هستند , امیدوارم افرادی مثل سردار آقازاده به مجلس ورود کنند و از حقوق ما و استان گیلان دفاع کنند

شاهین جمعه , 12 تیر 1394 - 16:04

نامی از یونس رنجکش نیاوردید , به جرات میتونیم بگم یکی از جدی ترین گزینه های ورود به مجلس هستند

مهشید یکشنبه , 14 تیر 1394 - 2:19

رای ما سردار آقازاده (محبوب قلب ها)

شیرین کام شنبه , 13 تیر 1394 - 14:54

مطمعن باشید دکتر تامینی همانند دور قبل با اکثریت آرا بازهم نماینده رشت خواهند بود , با حمایت مردم فهیم این شهرستان

توحیدی سه شنبه , 16 تیر 1394 - 15:54

آقای کوچکی نژاد از بخت زیادی برای مجلس برخوردارند؟ فک کنم جوک سیاسی بود , اکثریت فرهنگیان و معلمان مخصوصا حق التدریسی از آقای کوچکی نژاد بدلیل عدم تحقق وعده هایش روی برگرداندند . بنظرم در این لیست آقای عظمتی و سردار آقازاده بیشترین شانس را داشته باشند , ضمن اینکه نامی از کاندیداهای اطلاح طلب نیاوردید

زیبنده جمعه , 9 مرداد 1394 - 12:38

انصافا سردار آقازاده خیلی انسان فروتن و خاکی هستند , چون در یک محل هستیم با اینکه منو نمیشناسه چه در دوران نمایندگیش و چه زمانی که رییس پلیس گیلان بود و چه الان هرکسو میبینه دست به سینه سلام علیک میکنه و انگار جز عوام این جامعه هست نه خواص , مدیران دیگه جوری مغرورانه برخورد میکنن انگار ما خدمتگذار اوناییم

رشتی چهارشنبه , 11 شهریور 1394 - 12:03

بله منم موافقم , سردار آقازاده بسیار انسان فروتن و دلسوزی هستند , کسی که اهل معامله و لابی سیاسی نیست , بنظرم خیلی وجودش احساس میشه , من که تمام تلاشم رو برای راهیابی ایشان به مجلس خواهم کرد .

ناشناس شنبه , 1 اسفند 1394 - 14:11

من از همه گیلانی ها خصوصا رشتی ها درخواست می کنم در صورت شرکت در انتخابات به افرادی رای دهند که فارغ از هرگونه سیاسی بازی یا جناح بازی فقط مردمی باشند یعنی افراد ی را بفرستیم که به فکر کمبودهایی حوزه انتخابیه باشن لطفا به گزینه های تکراری که قبلا سابقه حضور در مجلس رو داشتن رای ندید بخصوص رشتی های عزیز این نماینده های دوره قبل چه کار برای استان به خصوص رشت کردن هیچ کدام عرضه نداشتن راه آهن شمال رو راه بندازن البته این یه نمونه بود ببینیم تو کارنامه کارشون چی دارن نماینده در درجه اول باید بتونه برش داشته باشه تو مجلس باید اهل چانه زنی باشه تا بتونه حق مردم استان یا شهرش رو بگیره اونهم در سطح کلان استان گیلان هیچ سهمی از صنعت نداره چرا ؟ چرا عمران و آبادی توش صورت نمیگیره چرا پروژه های بزرگ مال استانها به خصوصیه به کسانی رای بدین که رفتن مجلس قانون بر علیه مردمی تصویب نکنم که بهشون رای دادن ما که از امثال کوچکی نژاد جعفر زاده اقازاده و…. خیری ندیدیم چرا دوباره بریم به این اسامی تکراری […] رای بدیم فرصت رو به یه عده دیگه بدیم شاید اونها کاری کردن

رفتن به نوار ابزار