کد خبر : 443
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

برخی‌ کوته نگران، با دروغ و دغلبازی شعور مردم را به سخره گرفته و هتاکی می‌کنند

برخی‌ کوته نگران، با دروغ و دغلبازی شعور مردم را به سخره گرفته و هتاکی می‌کنند

میدان برای نیروهای ملون و فرصت طلب سیاسی و تشنه مکیدن شیره بیت المال فراهم گردیده است؛ مطالبی از برخی ها اظهار می گردد که سراسر توهین به همه مردم انقلابی و به ویژه نیروهای ارزشی جامعه می باشد.

به گزارش در گیلان به نقل از ماسال نیوز، یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ضمن یادداشتی به نقد مسائل مطرح شده توسط یکی از مسئولان ارشد استان گیلان در سیاهنمایی خدمات دولت گذشته و حمله به حجت الاسلام اشجری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نوشت:

بسمه تعالی

گویا در سالهای اخیر شرایطی ایجاد گردیده که به راحتی می توان گفتمان امام و انقلاب را تغییر داده و به نیروهای انقلابی و ارزشی جامعه تاخت و از مسند های مدیریتی و اجرایی کشور بعنوان سکوی سرکوب و تحقیر استفاده نمود و با دروغ و کلک و دغلبازی با شعور مردم بازی کرد و بالاخص میدان برای نیروهای ملون و فرصت طلب سیاسی و تشنه مکیدن شیره بیت المال فراهم گردیده است؛ از جمله در روزهای اخیر مطالبی از بعضیها در همایشها و مجامع عمومی اظهار می گردد که سراسر توهین به همه مردم انقلابی و به ویژه نیروهای ارزشی جامعه می باشد. از جمله منتقدین دولت را بی اصل و نسب و بی ریشه و نیز مدیریت نیروهای همراه دولت قبلی را مغولان معرفی کردن ؛ جای بسی تأمل دارد و یا تاختن ناصواب به یکی از نیروهای ارزشی جامعه (آقای اشجری)

اما در رابطه با منتقدین دولت که گفته شده بی ریشه و بی اصل و نسبند باید قضاوت نمود که چرا نظام اسلامی این همه هزینه پرداخت کرده و هشت سال جنگ و ترور شهدا و جانباز و تحریم و ایستادگی در مقابل نظام سلطه ، آیا غیر از این است که فقط تمسک به اعتقادات دینی و اتکا به خداوند که خدا تکیه و ریشه در شجره طیبه انقلاب اسلامی و نیز افتخارات گذشته انقلاب را معتقد بودن و نه پشتیبانی از گذشته که امروز القای پشیمانی از عملکرد گذشته انقلاب برای برخی اصل گردیده است و همچنین تکیه بر نیروها و ظرفیتهای درونی کشور و انقلاب، نه نگاه به خارج و نه نظام سلطه و رفع تحریم های آنها و جبهه بی ریشه و بی اصل و نسب و همراهان آنها چه گروه و افرادی هستند.

و اما در رابطه با اینکه دولتیان و طیف دولتیان را به حکومت مغولها تشبیه کردن ؛ احتمالا از روی خصلت کوته نگری باشد. چه اینکه نمی شود انسان خودش بعنوان با اصطلاح مدیر ارشد در چند دولتها از جمله دولت گذشته با خاصیت ثنا گویی بعنوان نردیان ترقی (البته دنیایی) باشد و امروز خودش را از لشگریان مغول معرفی نماید.

و اما در رابطه با سابقه و پیرامون ویژگیهای حجت الاسلام آقای اشجری باید یاد آور می شویم که ایشان فردی ولایتمدار، دست پاک، و چشم پاک و با همه وجود دلسوز انقلاب است. (البته هیچکس عاری از عیب و اشکال نیست). اما تا آنجائیکه ما می دانیم:

1 – ایشان نه در همه دولتها دارای مسئولیت دولتی با ویژگی طرفداری از دولتها بوده و با تغییر هر دولت رنگ عوض کرده و به رنگ آنها در آمده است.

2 – در حوادث و جریانهای انقلاب دوگانه و دو پهلو عمل نکرده و بلکه بسیار شفاف بوده و از جمله در جریان فتنه و دیگر جریانها.

3 – برای رسیدن به مطامع و مصادر دنیایی از هر وسیله استفاده نکرده است.

4 – چشم به بیت المال و امکانات دولتی و دولتها برای رسیدن به امیال دنیایی ندوخته است.

5 – دارای هویت و ریشه و اصل و نسب ثابت بوده و با هر تغییر و جابجایی مدیریتی و سیاسی در کشور رنگ عوض نکرده و ثابت قدم بوده است.

6 – در باندهای مافیایی و قدرت و ثروت نبوده تا از این طریق به تاراج بیت المال و منابع عمومی و تخریب محیط زیست ؛ از جمله تخریب رودخانه سپیدرود بپردازد.

7 – وامدار هیچ فرد و دولتی نبوده و اینگونه نیست که به طمع بهره ورزی از امکانات دولتی و بیت المال باب هر گونه انتقاد، حتی موجه مثل مشکلات اقتصادی مردم، سوء مدیریتها و بالاخص برخی مذاکرات خفت بار و فاجعه آمیز هسته ای را بر روی خودش ببندد.

البته موارد بسیاری دیگر مورد نظر هست و به همین مقدار اکتفا می نماییم. امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بیان حق و قرار گیری در جبهه حق را عنایت بفرماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار